Ok je snapt de cos dus nog steeds niet, kan gebeurenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Jesus .. hoelang denk je dat dit nog leuk blijft als alles serieus en juist geschreven hier wordt gepost ?
Toen was ze nog niet ongesteld.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij ligt toch ook gewoon bij haar
Commentaar ... moet dat de waarheid zijn ? Ik denk dat jij het niet begrijptquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ok je snapt de cos dus nog steeds niet, kan gebeuren
Onzin als feiten brengen is ronduit kutquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Commentaar ... moet dat de waarheid zijn ? Ik denk dat jij het niet begrijpt
dan neem ik mijn woorden terugquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de ouderwetse mannetjes hier voor Marciano ingevuld.
Hij had gewoon nog geen zin om naar bed te gaan.
Dat is dan voor het eerst.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de ouderwetse mannetjes hier voor Marciano ingevuld.
Hij had gewoon nog geen zin om naar bed te gaan.
Omdat hij in gesprek is. Tjonge jonge zeg.quote:
Wie zegt dat het onzin is ... Het is een aanname en dat kan soms best waar zijn .. zeker in een RLS waar niet iedereen altijd de waarhied zegt en het juist dus regelmatig gissen blijftquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Onzin als feiten brengen is ronduit kut
Kim vindt het zelf fijn om een man te verzorgen. Ik vind het helemaal prima, daar hoeft inderdaad niemand iets van te vinden.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:07 schreef Verida het volgende:
[..]
dan neem ik mijn woorden terug
alhoewel marciano wel regelmatig ouderwetse ideeen heeft, maar het ligt ook wel aan KimK om daar mee in te stemmen, ze kan ook weerwoord geven.
Jij brengt het als feit. Nu klaar aub.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie zegt dat het onzin is ... Het is een aanname en dat kan soms best waar zijn .. zeker in een RLS waar niet iedereen altijd de waarhied zegt en het juist dus regelmatig gissen blijft
Soms blijken mijn feiten waarheden te zijn .. puntquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij brengt het als feit. Nu klaar aub.
Leuk projectquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Kim vindt het zelf fijn om een man te verzorgen. Ik vind het helemaal prima, daar hoeft inderdaad niemand iets van te vinden.
Jasper wil beter leren schaken, hij en Marciano willen gaan proberen een schaakbord te maken.
Ik vind het wel een leuk gesprekquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat hij in gesprek is. Tjonge jonge zeg.
Kim is gewoon dom, hij heeft de tactiek van aantrekken en afstoten, ik vind je lief, en daarna je hebt een dikke reet., vrouwen als Kim gaan dan nog meer hun best doen ipv sodemieter nu maar op.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Kim vindt het zelf fijn om een man te verzorgen. Ik vind het helemaal prima, daar hoeft inderdaad niemand iets van te vinden.
Jasper wil beter leren schaken, hij en Marciano willen gaan proberen een schaakbord te maken.
Je verwoordde het alsof het net echt zo besproken is, terwijl marciano al de hele tijd over andere zaken zit te praten met Jeffrey en Jasper. Het gaat om de manier waarop je het brengt. Wees dan duidelijk dat je zit te speculeren. Mensen die de andere stream volgen of terug lezen, nemen het aan voor wat jij hebt gezien, dus als feiten. En dat is gewoon irritant.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms blijken mijn feiten waarheden te zijn .. punt
Je feiten blijken waarheden te zijn? En dat moeten we bijzonder vinden?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms blijken mijn feiten waarheden te zijn .. punt
Ja, en ze hebben elkaar ook wel wat laten uitpraten wat fijn isquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Fijn dat er eens een gesprek is met wat tegenstand ipv dat elkaar naar de mond praten
En daarna wordt er verdacht veel fruit besteld.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:14 schreef chufi het volgende:
Morgen gaat er weer een toeter... Zeker weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |