Volgens mij hebben de ouderwetse mannetjes hier voor Marciano ingevuld.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:55 schreef Verida het volgende:
[..]
is toch wel heel bijzonder in deze tijd, een dergelijke houding van marciano
En zo komt het gelul weer in de Cos.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zit hij te verzinnen. Want ik kijk al 20 minuten naar marciano en hij zegt geen woord over Kim
Ja waarom niet ?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zit hij te verzinnen. Want ik kijk al 20 minuten naar marciano en hij zegt geen woord over Kim
Dat mag ik hopen,maar laatst was hij haar voeten aan het masserenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
wordt dat wat of is het meer een soort vader dochter dingetje ?
hoezo ?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:53 schreef chufi het volgende:
Kim K is nu f vies voor Marciano dus ...
dat zie ik overalquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen,maar laatst was hij haar voeten aan het masseren
Want dat geweldige, volledig afgetimmerde plan van Jef stond als een huis?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:56 schreef Kakadylo het volgende:
Als mensen NIET op Jeffrey stemmen dan stemmen ze expliciet tegen Jeffrey met al die onzin van Ima en Esther
Volgens mij komt die informatie van Kim zelf, ze had er nogal last van, en een pijnlijke buik.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
En zo komt het gelul weer in de Cos.
Oh en jij spreekt altijd de waarheid ... Beetje saai wel om eerlijk te zijn ...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
En toen zei ze dat Marciano fucking vies van haar is nu?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij komt die informatie van Kim zelf, ze had er nogal last van, en een pijnlijke buik.
En scheten.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij komt die informatie van Kim zelf, ze had er nogal last van, en een pijnlijke buik.
Heb je dat gehoord ? Was dat op de streams?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Want dat geweldige, volledig afgetimmerde plan van Jef stond als een huis?
Het was toch allemaal niet veel soeps.
üijn pijn wegen ongestelt?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom zou je hier onzin gaan plaatsen om een deelnemer behoorlijk negatief te belichten. Ga lekker in een sc verhaaltjes verzinnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh en jij spreekt altijd de waarheid ... Beetje saai wel om eerlijk te zijn ...
Nee, maar normaal gesproken lag hij al een uurtje of 3 in bed, en nu loopt hij daar nog rond.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:01 schreef mootie het volgende:
[..]
En toen zei ze dat Marciano fucking vies van haar is nu?
Kim zei er iets over tegen Wanda gisteren ofzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja duhquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je dat gehoord ? Was dat op de streams?
Hij ligt toch ook gewoon bij haarquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:03 schreef Flory het volgende:
[..]
Kim zei er iets over tegen Wanda gisteren ofzo.
Dat ze snapt dat hij geen sex wilt dan, maar gewoon bij haar liggen moet toch kunnen?
Waarop Wanda gilde zei dat Ivor en zij gewoon sex hebben onder de douche als ze ongesteld is
wanda is echt smerig gadverdammequote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:03 schreef Flory het volgende:
[..]
Kim zei er iets over tegen Wanda gisteren ofzo.
Dat ze snapt dat hij geen sex wilt dan, maar gewoon bij haar liggen moet toch kunnen?
Waarop Wanda gilde zei dat Ivor en zij gewoon sex hebben onder de douche als ze ongesteld is
Jesus .. hoelang denk je dat dit nog leuk blijft als alles serieus en juist geschreven hier wordt gepost ?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zou je hier onzin gaan plaatsen om een deelnemer behoorlijk negatief te belichten. Ga lekker in een sc verhaaltjes verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |