Het zijn twee vermoeiende figuren dus veel plezier samenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd dan met die afgelikte boterham Martin (al geloof ik geen barst van al die vrouwen die hij zegt te hebben gehad)
Ik vind het ook 'apart'quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:49 schreef pingu66 het volgende:
Ik weet niet wat ik denken moet van GJ en Alicia.
Klopt ook nog.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:50 schreef spapaars het volgende:
Marciano wil niet naar bed, Kim zal dan wel haar periode hebben.
Rupi heeft Ima aan de kettingquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:50 schreef Verida het volgende:
[..]
er kan toch helemaal niet gestemd worden op rupert?
Babette heeft er wel een mening overquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:49 schreef pingu66 het volgende:
Ik weet niet wat ik denken moet van GJ en Alicia.
Kloptquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:50 schreef spapaars het volgende:
Marciano wil niet naar bed, Kim zal dan wel haar periode hebben.
Niet alleen die 2, het is opvallend hoe ze altijd kandidaten van elke leeftijd weten te vinden en toch allemaal onvolwassen gedrag vertonen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het zijn twee vermoeiende figuren dus veel plezier samen
Wat ouderwetsquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:53 schreef chufi het volgende:
Kim K is nu f vies voor Marciano dus ...
Ja, en geen buitenvrouw daar waar hij naar toe kan.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:53 schreef chufi het volgende:
En die mening is?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babette heeft er wel een mening over
Zegt hij dat of verzin jij datquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:53 schreef chufi het volgende:
Hij heeft wel ff kip tandoori geneden van de week hoor en flipte de pan uit omdat hij 300 ml crčme fraîche te kort kwamen Isaac dat voor hem oploste door hem wat yoghurt te lenen. ( wat overigens een best duur gerecht was hij had het overcën Barkie ( is dat 100¤?)quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:48 schreef Kakadylo het volgende:
Marciano ligt de hele tijd met KimK in bed maar zegt ondertussen hoe je moet bouwen en koken zonder ooit iets te doen
Dat zit hij te verzinnen. Want ik kijk al 20 minuten naar marciano en hij zegt geen woord over Kimquote:
Dat mag toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:56 schreef Kakadylo het volgende:
Als mensen NIET op Jeffrey stemmen dan stemmen ze expliciet tegen Jeffrey met al die onzin van Ima en Esther
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |