panda's zijn schattigquote:
die had 2 dagen geregeldquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:27 schreef pingu66 het volgende:
Die Marciano heeft vaak commentaar op het eten en de besteding van het geld, man ga dan zelf iets regelen of een weekje koken.⁸
Is wel waar jaquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
panda's zijn schattig
Nadir is een verwende dreinende kleuter
Ik ben wel benieuwd , ze mogen niet naar buiten , of net iig niet, eerder op de avond hoorde je bouw geluiden kan best daar mee te maken hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat is de reden dat die SL niet een minuutje eerder start?
500 euro uitgeven aan ovenfriet en diepvrieshamburgers die eindelijk op de barbecue belanddenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:27 schreef pingu66 het volgende:
Die Marciano heeft vaak commentaar op het eten en de besteding van het geld, man ga dan zelf iets regelen of een weekje koken.⁸
Maar dat vroeg ik toch nietquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd , ze mogen niet naar buiten , of net iig niet, eerder op de avond hoorde bouw geluiden kan best daar te maken hebben
Komt door Nadirquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik word wel een beetje flauw van dat geitenwollensokkengelul van GJ hoor
GJ mag hem wel eens aanpakkenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik word wel een beetje flauw van dat geitenwollensokkengelul van GJ hoor
En terugquote:
Dit lijkt me ietwat bezijden de waarheid.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
500 euro uitgeven aan ovenfriet en diepvrieshamburgers die eindelijk op de barbecue belandden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |