Denk ook dat ze vooral bedoelt dat ze hem haar zin kan laten doen, en Jeffrey niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ze zat gisteravond nog te klagen dat het wel een ding is dat ze Ima niet verstaat![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:52 schreef greysbones het volgende:
Wanda denkt Maddy even om te praten of zo?
jij loopt voor!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda klagen over vieze Ruben, die overal alles laat slingeren op de slaapkamer.
Vieze onderbroek lag vaak in Maddy 's schoenenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda klagen over vieze Ruben, die overal alles laat slingeren op de slaapkamer.
wanda doet niet anders dan liegen daarquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:55 schreef Kakadylo het volgende:
Zij loog ook over die poster want Ruben trok die van de deur waarna ie de middelvinger opstak naar een slapende Wendy
Ze is geen manager ... dan mag het ....quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
wanda doet niet anders dan liegen daar
Geen ideequote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:56 schreef freaky40 het volgende:
Hoe kan het nu weer uitgelekt zijn dat Jeff de 3e kandidaat manager is?
Dan moet je even F5 duwenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:56 schreef greysbones het volgende:
Hoe kun jij nu zo ver voorlopen
is geen seconden maar echt minuten
@:Lionheart
Ik doe af en toe doorspoelen naar het eind .. dat zal het zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:56 schreef greysbones het volgende:
Hoe kun jij nu zo ver voorlopen
is geen seconden maar echt minuten
@:Lionheart
Omdat het een rommelige teringzooi wasquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:56 schreef freaky40 het volgende:
Hoe kan het nu weer uitgelekt zijn dat Jeff de 3e kandidaat manager is?
schat ik weet hoe ik moet refreshen maar sinds V2 maakt het allemaal geen donder meer uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |