Sowieso zullen ze een Maddy 100x eerder tegensprekenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat iedereen in hem ziet
Ik vind het maar een doorsnee ventje met een niet zo prettig karakter
Ik denk dat Nadir verlof heeft, onder voorwaarde dat ie onder toezicht blijft staanquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:15 schreef greysbones het volgende:
Jeff je hebt mensen die net niet in een gesticht zitten![]()
ik krijg direct Nadir in mijn hoofd
Erikkiequote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:16 schreef mootie het volgende:
Dat zou pas een stunt zijn, een vierde kandidaat die het daadwerkelijk geheim heeft weten te houden.
Dat moet een keer fout gaan , aardige knul verder , maar iemand die zoveel en zo graag over zichzelf praat , zichzelf geweldig vindt .. valt een keer door de mand.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:11 schreef mootie het volgende:
Jeff houdt de jeffcultus ook goed in stand.
Erik grapte al: "Hebben jullie de posters van Bert ook zien hangen?"quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:16 schreef mootie het volgende:
Dat zou pas een stunt zijn, een vierde kandidaat die het daadwerkelijk geheim heeft weten te houden.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:17 schreef D. het volgende:
[..]
Erik grapte al: "Hebben jullie de posters van Bert ook zien hangen?"
Die teksten kun je zo uitrollen en hij doet het nog bewust ookquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:17 schreef pingu66 het volgende:
Ja Jeff nu weten we het wel dat jij de beste bent,jouw plannen geniaal zijn en dat als je verliest het je allemaal geen ene reet interesseert.
Het grote probleem is dat heel veel mensen er ook in meegaan en hem praktisch op handen dragen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat moet een keer fout gaan , aardige knul verder , maar iemand die zoveel en zo graag over zichzelf praat , zichzelf geweldig vindt .. valt een keer door de mand.
Ik heb één keer een best mooi gesprek gezien waarin hij wat over zichzelf zei zonder zelfverheerlijking.
maar dat was het dan ook. Dat is niet veel.jeff is oppervlakkig
Isaac is net zo'n slang als Rupiequote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:20 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac wil graag bij Jeffrey horen maar dat kan hem ook zomaar de kop kosten
Dat werd net over Ima gezegd: de toyboy van Rupiequote:
Een klap van de molen denk ikquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:20 schreef greysbones het volgende:
Mexx een klap op haar oog gehad ofzo?
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat werd net over Ima gezegd: de toyboy van Rupie
Bertweter zou pontificaal op z'n poster staanquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Bert zit al weken stiekem in een hoekje te murmelen over zijn leven
Martin's potlood?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:20 schreef greysbones het volgende:
Mexx een klap op haar oog gehad ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |