Het lijkt een mooie dag voor de cossers te wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik blijf wisselen om alles te volgen.
Nog nooit zo druk geweest in de morgen met mijn streams
Dat valt niet te ontkennen toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:53 schreef mootie het volgende:
Hoe gaat mad nu ontkennen dat ze loog gister?
dus dat, dus wat zit ze te zeuren danquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ze heeft haar posters, missie geslaagd
dan moet kim wil heeel hard zuigenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:54 schreef Kakadylo het volgende:
Als Marciano een zuigzoen heeft denk je dat het een tattoo is
"Ja sorry....Ik ben daar te oud voor geworden.... en ik flap er soms wat uit....dat is misschien niet handig...maar het is goed bedoeld....maar ik hou wel dingen geheim als iemand met dat persoonlijk vraagt...ik weet het ook niet meer....en met jou praat ik niet meer...."quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:53 schreef mootie het volgende:
Hoe gaat mad nu ontkennen dat ze loog gister?
Maddy heeft Jeffrey een fraaie dienst bewezen maar doe het dan wel op een manier waarbij je de groep niet tegen je krijgtquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat valt niet te ontkennen toch?
niet te geloven.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:55 schreef Ebinas het volgende:
Eunice vindt het superknap van Maddy dat ze het geheim gehouden heeft over Jeff.
Super moeilijk.
Maddy bedankt haar met een knuff
nog 1,5 (?) week en dan is het klaar met dat gezever (hoop ik)quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:55 schreef R0T29 het volgende:
[..]
"Ja sorry....Ik ben daar te oud voor geworden.... en ik flap er soms wat uit....dat is misschien niet handig...maar het is goed bedoeld....maar ik hou wel dingen geheim als iemand met dat persoonlijk vraagt...ik weet het ook niet meer....en met jou praat ik niet meer...."
Zoiets denk ik
Maddy had zelf kunnen zeggenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maddy heeft Jeffrey een fraaie dienst gewezen maar doe het dan wel op een manier waarbij je de groep niet tegen je krijgt
Er zit nog een groot gebied tussen ja of nee en daar wringt het dan ookquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maddy had zelf kunnen zeggen
nee
dat wil ik niet
Maddy had hier gewoon niet in mee moeten gaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:56 schreef Verida het volgende:
[..]
niet te geloven.
met een knuffel belonen omdat ze iets "geheim:" heeft gehouden
ZOe wannebequote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
Madeleine is aan het touren... het thema is: tegen iedereen vertellen dat ze geen leugenaar is en dat Esther haar heeft uitgescholden voor leugenaar maar ze is geen leugenaar. Niet. etc etc etc...
![]()
Herhaling op herhaling
geen idee wat de FEBO hierin heeft betekentquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maddy had hier gewoon niet in mee moeten gaan.
Prima als persoon geheim houden, maar in functie als manager
Maar dat is met alles daar.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee wat de FEBO hierin heeft betekent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |