quote:
Zeker! Fajita's vanavond!quote:
Dat succes had er in de VS al ingezeten, ware het niet dat Russell Sainz zijn race verknalde.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:10 schreef pmponer het volgende:
Eigenlijk maakt het niet meer uit wie wint en ik gun ferrari (Sainz) ook wel een succesje
Liefst Max natuurlijk. Maar iedereen vind ik prima, zolang het geen Brit is. Gewoon even een seizoen niet. En laat ze lekker in hun sop gaar koken.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:10 schreef pmponer het volgende:
Eigenlijk maakt het niet meer uit wie wint en ik gun ferrari (Sainz) ook wel een succesje
Lewis heeft even mogen ruiken, totdat ie even op zijn plek (2) werd gezetquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Liefst Max natuurlijk. Maar iedereen vind ik prima, zolang het geen Brit is. Gewoon even een seizoen niet. En laat ze lekker in hun sop gaar koken.
Mede daarom ook, verder heeft Sainz gewoon heel veel pech gehad dit seizoen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat succes had er in de VS al ingezeten, ware het niet dat Russell Sainz zijn race verknalde.
Als dit seizoen geen Mercedes wint is dat reden tot gejubelquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:21 schreef pmponer het volgende:
[..]
Mede daarom ook, verder heeft Sainz gewoon heel veel pech gehad dit seizoen.
Mij is het eigenlijk om het even wie wint zolang het maar geen Mercedes is
Wel een dingetje hoor. Record meeste zeges in 1 seizoen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:21 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Als Max er iig nog minimaal 1 wint, leuk voor de boeken.
Wat zou dat heerlijk zijn idd.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als dit seizoen geen Mercedes wint is dat reden tot gejubel
En nog willen (bepaalde) mensen niet inzien hoe goed hij isquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wel een dingetje hoor. Record meeste zeges in 1 seizoen.
Wordt best vaak aangehaald. Dat hij al gelijk staat is natuurlijk bizar..
Ik denk dat Sainz op COTA geen schijn van kans zou hebben gehad. Nul. Gezien het relatieve gemak waarmee Verstappen Leclerc en Hamilton voorbij reed. Tweede plek was geen probleem geweest. Enige manier waarop Sainz of iemand anders nog P1 haalt is wanneer Verstappen een off-day heeft, of door een ander erafgekegeld wordt. Er staat geen maat op die vent. (of de RB zelf moet ermee ophouden)quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:18 schreef El_Thijs het volgende:
Dat succes had er in de VS al ingezeten, ware het niet dat Russell Sainz zijn race verknalde.
Wie gaat er in de 2e auto zitten dan?quote:
Wie dat aan het begin van dit seizoen had voorspeld zit nu nog steeds met een dwangbuis aan in isoleer in een of ander duur klinkend instituutquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nope.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En nog willen (bepaalde) mensen niet inzien hoe goed hij is
Kijken naar de akoestische kussens aan de muur al schijtend op rvs sanitair.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wie dat aan het begin van dit seizoen had voorspeld zit nu nog steeds met een dwangbuis aan in isoleer in een of ander duur klinkend instituut
Max voorkomt dat door harder te rijdenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:09 schreef Evenstar het volgende:
Max moet gewoon alle drie winnen, kan ook niemand zeiken dat record alleen komt omdat er meer races zijn gereden.
Ik gun Perez overwinning in Mexico, maar denk niet dat hij in staat is om bij Max te blijven en Max gaat echt geen tandje langzamer rijden om Perez voor te laten of bij te laten benen.
Enige wat ik Max zie doen is niet te hard pushen / vechten om een positie als Perez om een of andere reden voor Max uitkomt en ze 1-2 liggen.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Max voorkomt dat door harder te rijden
Best wel veel races dit jaar maar zeker goed, Schumacher had er 13 van 18, Vettel 13 van 19, daar staat Verstappen nu ook op dus zou leuk zijn als hij er nog een paar bij pakt.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Precies dit. Perez zal voorop moeten liggen, dan laat Verstappen hem winnen. Ik vind alle voorspellingen vooraf onzin. Perez moet eerst maar eens de Ferrari's en de Mercedessen verslaan, dat lijkt me al lastig zat voor hem.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:09 schreef Evenstar het volgende:
Max moet gewoon alle drie winnen, kan ook niemand zeiken dat record alleen komt omdat er meer races zijn gereden.
Ik gun Perez overwinning in Mexico, maar denk niet dat hij in staat is om bij Max te blijven en Max gaat echt geen tandje langzamer rijden om Perez voor te laten of bij te laten benen.
Enige wat ik Max zie doen is niet te hard pushen / vechten om een positie als Perez om een of andere reden voor Max uitkomt en ze 1-2 liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |