quote:Op zondag 13 februari 2022 14:15 schreef aloa het volgende:
Getuigen: "Glennis Grace betrokken bij mishandeling supermarkt"
In een supermarkt aan de Westerstraat zijn gisteravond meerdere mensen bedreigd en mishandeld. Diverse getuigen melden aan AT5/NH Amsterdam dat zangeres Glennis Grace betrokken is bij het geweldsincident. "Ze kwam binnen en schreeuwde: 'Wie heeft er aan mijn kind gezeten?'" vertelt een klant van de supermarkt.
Rond 21.00 uur gisteravond kwam er volgens getuigen een groep van ongeveer twaalf mensen de supermarkt binnen. Ze begonnen te schreeuwen en er zou een dreigende sfeer zijn. "Ik zag Glennis Grace binnenkomen met een groep mensen. Het zag eruit als haar persoonlijke knokploeg. Zij stond erbij om het op te hitsen."
'Vreselijk laf'
Meerdere klanten laten weten dat een groep mensen binnenkwam die verschillende medewerkers van de supermarkt begonnen te slaan en schoppen. Zo vertelde een ooggetuige: "Ik zag een man op een medewerker zitten. Ze hebben hem op de grond gelegd en in zijn gezicht geslagen. Het zijn allemaal nog hele jonge medewerkers. Ik vind het vreselijk laf."
Een andere getuige laat weten meerdere gewonden te hebben gezien. "Er was iemand met een blauw oog en ik zag iemand met een bloedneus."
Volgens de politie lijkt het incident te maken te hebben met een conflict tussen een klant en een medewerker eerder die dag.
De politie heeft gisteravond drie personen aangehouden die verdacht worden van betrokkenheid bij het incident.
https://twitter.com/AT5/s(...)2iU474Uw_HHFOjw&s=19
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 02:28 schreef Alexandrian het volgende:
Ze doet me in dit opzicht denken aan Cersei Lannister van Game of Thrones.
Oprechte liefde voor haar kind maar de manier waarop ze daar uiting aan geeft is giftig voor zowel haar kind zelf als de omgeving.
Mag wel einde carriere zijn en een tijdje in bak plus cursus omgaan met woede.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:09 schreef streamjohan het volgende:
Neem aan dat Glenda nog meer gecanceld wordt dan nu al gedaan wordt toch? Of zit ze vanavond weer bij alle talkshows onzin te verkondigen? Zielige vrouwtje uithangen.
Graag weg met haar uit de publiciteit.
Haar arrogantie heeft me altijd getergd.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:11 schreef Knipoogje het volgende:
Glennis, Glennis, sinds je overwinning bij de soundmix show had je door het leven kunnen gaan als één van de beste zangeressen die NL ooit gekend heeft, gelauwerd en wellicht met buitenlandse carrière op de koop toe.
Maar helaas, je absolute tokkiekarakter en bitterheid heeft het voor je verpest.
Uitgekotst door iedereen. En terecht.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:42 schreef junkiesietze het volgende:
man wat wil ik die beelden graag zien
Haar volgende single wordt een cover;quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:34 schreef streamjohan het volgende:
Het is te zien op beeld, maar Glenda blijft ontkennen
Dit waren gewoon 2 tokkies tegen elkaar, wat in de supermarkt gebeurde is een heel ander verhaal.quote:
Te zien is dat Glennis Grace een rij winkelkarren een duw geeft, daarna priemend met haar vinger en lange nagel wijst naar een medewerker in een hokje en iets later een eerste tik uitdeelt. En vervolgens een beweging die de rechter omschrijft als een knietje, tot ergernis van Glennis’ advocaat. Was het een knietje? ,,Naja, dat ging zo snel... Dat kan ik me niet herinneren,” aldus de zangeres.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:48 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Haar volgende single wordt een cover;
Van mij mag ze nu wel komen, mits ze haar keihard wijzen op de leugens die ze de afgelopen maanden heeft verteld en het achterlijke gedrag van haar en haar zoontje. Tot ze in huilen uitbarst. Dan de gevangenis is en het vervolgens nooit meer over haar hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:09 schreef streamjohan het volgende:
Neem aan dat Glenda nog meer gecanceld wordt dan nu al gedaan wordt toch? Of zit ze vanavond weer bij alle talkshows onzin te verkondigen? Zielige vrouwtje uithangen.
Graag weg met haar uit de publiciteit.
Dit is voor niet-Amsterdammers niet om aan te horen. Wat betreft het geweld in de supermarkt lijkt het mij einde carrière voor mejuffrouw Batta.quote:
quote:
Dat klopt dan wel, geldt overigens ook voor veel Rotterdammers. Die denken dat ook echt te mogenquote:Ik ben een Amsterdammer, voor mij is dat iets normaals."
Het is vanaf dag 1 altijd wat stroef gegaan (soort van 'impossible dream'?). En t'is idd niet dat ze niks kan.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:11 schreef Knipoogje het volgende:
Glennis, Glennis, sinds je overwinning bij de soundmix show had je door het leven kunnen gaan als één van de beste zangeressen die NL ooit gekend heeft, gelauwerd en wellicht met buitenlandse carrière op de koop toe.
Maar helaas, je absolute tokkiekarakter en bitterheid heeft het voor je verpest.
Uitgekotst door iedereen. En terecht.
Laten we eerst de eis eens afwachten.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:49 schreef koffiekoekjes het volgende:
Hopelijk mogen ze allemaal ff een paar jaar brommen maar ze zullen er wel makkelijk vanaf komen
Krijgen we de eis vandaag al te horen of gaat dat nog even duren?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Laten we eerst de eis eens afwachten.
Benieuwd naar de hoogte van immateriële schadevergoeding.
Vandaag de eis en doorgaans over twee weken de uitspraak.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:07 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Krijgen we de eis vandaag al te horen of gaat dat nog even duren?
Het is een hele lieve jongen, maar je moet niet aan hem komen, want hij heeft goed van mama geleerd dat je altijd voor jezelf moet opkomenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:12 schreef junkiesietze het volgende:
Ik ben benieuwd wat mama Batta nu van haar zoon vind, door zijn gelieg en kansloze houding is zij nu haar carriere (voor zover ze die nog had) kwijt. Tuurlijk ook door haar eigen wapperende handjes die ze thuis had moeten houden, maar haar zoon is wel de hoofdpersoon in dit verhaal.
Ach, met zo'n geheugen kun je zelfs minister-president worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:39 schreef Benny het volgende:
Bij Jinek precies weten wat je hebt gedaan en in de rechtszaal alles vergeten zijn
Gaaf land!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ach, met zo'n geheugen kun je zelfs minister-president worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |