Het duurt altijd wel een maandje of 2 zodat je iemand iets kentquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:01 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze is één van de weinige die niet achterbaks is, direct, spontaan en ook nog eens grappig en niet lui
Ook vreemd dat Isaac dat nog niet wist danquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff zag Isaac gister wit wegtrekken toen hij door had dat Esther kan liplezen![]()
Dit is een groepje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:02 schreef Ebinas het volgende:
Vallen ze nu stil om dat Jasper erbij komt
mssn niet over nagedachtquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ook vreemd dat Isaac dat nog niet wist dan
Ja want stel je voor dat anderen er wat van gaan denkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:02 schreef Ebinas het volgende:
Vallen ze nu stil om dat Jasper erbij komt
Omdat Kim weg wilde.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar daarom begrijp k niet dat ze ophielden
Ze gaan nu toch weer verder.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja want stel je voor dat anderen er wat van gaan denken![]()
Kim D valt me steeds meer tegen
Ik denk dat ze gelijk heeftquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:04 schreef R0T29 het volgende:
Volgens KimD zijn er bondjes in bondjes in nog meer bondjes
Zoe en Kim K en zo, knutselen?quote:
Oh… ik hoopte op een opdrachtquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Spanddoeken aan het maken voor het boksen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |