Sorry voor mijn taalgebruik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:47 schreef greysbones het volgende:
Nadir kom eens even
Ik kan er niet tegen met al die kanker energie
Te sneu voor woordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry voor mijn taalgebruik.
Wat een sukkel.
Zou ie dat thuis ook altijd doen? Misdragen, sorry zeggen, en dan weer misdragen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry voor mijn taalgebruik.
Wat een sukkel.
Je mag 1 x gokkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:48 schreef D. het volgende:
[..]
Zou ie dat thuis ook altijd doen? Misdragen, sorry zeggen, en dan weer misdragen?
Zelden zo`n triest figuur gezien.quote:
Opvallend, hmmmm wat zou daar weer achter zitten, hij wil Jef op zijn bek laten vallen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
Isaac pusht best door dat jeff moet doorzetten
Ik heb sterk de indruk dat hij dan in bescherming genomen wordt door zijn grote broer, moeder, vader verzorger.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:48 schreef D. het volgende:
[..]
Zou ie dat thuis ook altijd doen? Misdragen, sorry zeggen, en dan weer misdragen?
Z’n ouders kunnen hem beter ophalenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelden zo`n triest figuur gezien.
Nee ik denk meer controle via Jeffquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:49 schreef juul. het volgende:
[..]
Opvallend, hmmmm wat zou daar weer achter zitten, hij wil Jef op zijn bek laten vallen?
Fok!-Cosquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:50 schreef lojanda het volgende:
Soms denk ik wel eens waar zit ik toch elke keer naar te kijken![]()
Gelukkig heb ik een excuus thuis
Nadir go homequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:50 schreef Boebaloe het volgende:
Wat moet er op de tennisbal en routebeschrijving ik ga deze week nog
Die ouders denken : Ja doei.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Z’n ouders kunnen hem beter ophalen
Misschien kan de FEBO even omroepen
Willen de ouders van Nadir hem even uit de ballenbak komen halen
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Z’n ouders kunnen hem beter ophalen
Misschien kan de FEBO even omroepen
Willen de ouders van Nadir hem even uit de ballenbak komen halen
Verbaast het je hoe mensen doen en reageren naar elkaar?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:50 schreef lojanda het volgende:
Soms denk ik wel eens waar zit ik toch elke keer naar te kijken![]()
Gelukkig heb ik een excuus thuis
Kusjes voor Jeffrey.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |