Het enige pluspuntje is dat hij maar 1 keer voor manager kan gaan. Dus maar 1 maand niet eruit gestuurd kan worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk Janet nog ff wacht, geen idee waarom ze zich niet heeft opgegeven . De manier waarop het aanmelden voor manager nu gaat is ook niet okay. Dat er door Maddy wordt gelogen over Jeffs aanmelding vind ik echt niet kunnen. Ik ben bang dat hij gaat winnen
Dat gaat haar vies tegenvallen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:33 schreef engine het volgende:
Esther denkt dat iedereen zomaar naar haar gaat luisteren.
Maddy is echt niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:32 schreef patat het volgende:
Is Maddy zich weer in haar eigen gedraai/gelieg aan het vastzetten?
Dat is het positievequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Het enige pluspuntje is dat hij maar 1 keer voor manager kan gaan. Dus maar 1 maand niet eruit gestuurd kan worden.
Daarna is het weer aan anderen en is hij zijn invloed weer kwijt.
Jupquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaat haar vies tegenvallen.
Zodat hij het zelf niet hoeft te doenquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:36 schreef engine het volgende:
Lijkt me leuk als Esther dan ook een politiepetje op doet.
Een knuppel heeft ze al (JW).quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:36 schreef engine het volgende:
Lijkt me leuk als Esther dan ook een politiepetje op doet.
Ja gelukkig wel. Of ze besluiten er een wekelijks iets van te maken, zoals de talkshow van GJquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog even, na vrijdag is het gelukkig weer gedaan.
Gaat prima toch.. Vanavond koken dezelfde mensen toch weer?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:40 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een verschil met gisteren in de keuken.
Gisteren was het sereen.Nu hoor ik Wanda tetteren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat prima toch.. Vanavond koken dezelfde mensen toch weer?
Die tettert overal waar ze ook isquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren was het sereen.Nu hoor ik Wanda tetteren.
Dacht dat ze er uit was geflikkerd?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren was het sereen.Nu hoor ik Wanda tetteren.
Ik vind het wel een leuke plottwist. Maddy heeft echt totaal geen gevoel voor wat je wel en niet kunt maken als manager met haar transparantie en saamhorigheid. Jeff kan dit ook alleen met/bij haar doen. Ieder andere manager had gezegd: hier kan ik niet aan meedoenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk Janet nog ff wacht, geen idee waarom ze zich niet heeft opgegeven . De manier waarop het aanmelden voor manager nu gaat is ook niet okay. Dat er door Maddy wordt gelogen over Jeffs aanmelding vind ik echt niet kunnen. Ik ben bang dat hij gaat winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |