Thema weken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:23 schreef Deisyy het volgende:
Er is van alles mis met goulashsoep uit blik Esther
JW zou eens moeten weten dat het uiteindelijk Jeff gaat wordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:23 schreef Deisyy het volgende:
Ze hebben vandaag ook goulashsoep, ik zag Zoe met de blikken sjouwenquote:
Daar ben ik het wel mee eens. niets zo smerig als soep uit blik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:23 schreef Deisyy het volgende:
dan kan ze zich toch de volgende keer weer verkiesbaar stellen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther is er zo druk en zo serieus mee bezig, dat het eigenlijk wel zielig is als ze het niet wordt.
JW mag input leveren, maar alleen maar wat Esther wil horen.
Ja, maar ik denk dat ze het ook gaat afleggen tegen Isaac.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:26 schreef Verida het volgende:
[..]
dan kan ze zich toch de volgende keer weer verkiesbaar stellen?
Nog even, na vrijdag is het gelukkig weer gedaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:25 schreef Seattle het volgende:
Pfff dat boksen, ik word er gewoon chagrijnig van.
Als het Esther wordt, wordt het genieten ... die gaat een redelijk strak regime voeren, wat veel ergenis gaat opleveren denk ik in de loods.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:27 schreef Seattle het volgende:
Heb gemist waarom Janet zich niet weer verkiesbaar stelt. Stiekem hoop ik dat Jeff niet wordt gekozen als manager. Ima en Esther zie ik het ook niet (goed) doen. Maar Esther laat zich niet zo gek maken als Maddy.
Komt er van de winnende teams geen tweede ronde? Die week erna? Dacht dat ik zoiets hoorde of ik heb me vergistquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog even, na vrijdag is het gelukkig weer gedaan.
Binnen een paar dagen luistert er niemand meer naar haar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als het Esther wordt, wordt het genieten ... die gaat een redelijk strak regime voeren, wat veel ergenis gaat opleveren denk ik in de loods.
Ik denk Janet nog ff wacht, geen idee waarom ze zich niet heeft opgegeven . De manier waarop het aanmelden voor manager nu gaat is ook niet okay. Dat er door Maddy wordt gelogen over Jeffs aanmelding vind ik echt niet kunnen. Ik ben bang dat hij gaat winnenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:27 schreef Seattle het volgende:
Heb gemist waarom Janet zich niet weer verkiesbaar stelt. Stiekem hoop ik dat Jeff niet wordt gekozen als manager. Ima en Esther zie ik het ook niet (goed) doen. Maar Esther laat zich niet zo gek maken als Maddy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |