quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Snappen jullie nu waarom ik niet in discussie wens te gaan
Nee dank jequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:55 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Eh, nee
Maar, let's agree to disagree
Als je de feiten niet eens op orde hebt hoe kun je dan überhaupt een goed gesprek verwachten dus dan liever hagelschietenquote:
Quincy kon het ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:59 schreef Kakadylo het volgende:
Wel knap dat iemand die code heeft opgemerkt
Zou zelf ook even meekijken al heb je er geen klote aan behalve zogenaamde machtquote:
Transparantie was nou net één van haar speerpuntenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om?
Je mag toch verwachten dat een manager eerlijk antwoord geeft in een Centraal? Anders heeft een centraal met het beantwoorden van vragen toch helemaal geen zin.
Dat geeft gewoon aan dat je als manager dus helemaal niet te vertrouwen bent.
Ik zie niemand daar het kantoor kapenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou zelf ook even meekijken al heb je er geen klote aan behalve zogenaamde macht
Het gaat om het gevoel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou zelf ook even meekijken al heb je er geen klote aan behalve zogenaamde macht
Ze laten hem ook maar aanklotenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:02 schreef mootie het volgende:
Berend met zijn ziel onder zijn arm naast de tub.
ik welquote:
Janet ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wel
Esther heeft zich aangemeld
niet Janet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |