Jeff heeft haar gevraagd het geheim te houden, valt me al mee dat het haar enigszins lukt iets geheim te houdenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is manager, het werd haar gevraagd in centraal. Ik vind het discutabel
Wil je dat ik er diep op inga dan? Zullen we dat beter maar niet doen?quote:
Jeff is toch haar baas niet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:45 schreef D. het volgende:
[..]
Jeff heeft haar gevraagd het geheim te houden, valt me al mee dat het haar enigszins lukt iets geheim te houden
Ze gaf eerlijk antwoord ; er zijn er 2 bekendquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om?
Je mag toch verwachten dat een manager eerlijk antwoord geeft in een Centraal? Anders heeft een centraal met het beantwoorden van vragen toch helemaal geen zin.
Dat geeft gewoon aan dat je als manager dus helemaal niet te vertrouwen bent.
blablablaquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wil je dat ik er diep op inga dan? Zullen we dat beter maar niet doen?
Nee, bespaar me dat in hemelsnaamquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wil je dat ik er diep op inga dan? Zullen we dat beter maar niet doen?
Dat dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ze gat eerlijk antwoord ; er zijn er 2 bekend
Nee, Jeff heeft zich ook opgegevenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ze gaf eerlijk antwoord ; er zijn er 2 bekend
omdat Jef dat geheim wilde houden. Maar maddy weet het wel, want hij heeft zich bij haar moeten melden met zijn 5 mensen die achter hem staanquote:
Ze moeten zich toch aanmelden bij de manager? Heeft ie gedaan, net als Ima en janet. Dan zijn er toch 3 bekend?quote:
Maddy weet wel meer. Ze hoeft niet alles te vertellen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:48 schreef Verida het volgende:
[..]
omdat Jef dat geheim wilde houden. Maar maddy weet het wel, want hij heeft zich bij haar moeten melden met zijn 5 mensen die achter hem staan
Nee ze was niet eerlijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ze gaf eerlijk antwoord ; er zijn er 2 bekend
Dat is het punt toch helemaal niet of ze meer weet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:50 schreef D. het volgende:
[..]
Maddy weet wel meer. Ze hoeft niet alles te vertellen.
Transparant was ze toch al nooit
Esther heeft zich terug getrokken?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze moeten zich toch aanmelden bij de manager? Heeft ie gedaan, net als Ima en janet. Dan zijn er toch 3 bekend?
Nee.. de Febo doet de bekendmaking ..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze moeten zich toch aanmelden bij de manager? Heeft ie gedaan, net als Ima en janet. Dan zijn er toch 3 bekend?
Dat is niet waar , als manager moet je wel transparant zijn over juist dat onderdeel : de managersquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:50 schreef D. het volgende:
[..]
Maddy weet wel meer. Ze hoeft niet alles te vertellen.
Transparant was ze toch al nooit
Ik zeg dat ze er omheen heeft gedraaid, niet gelogen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is het punt toch helemaal niet of ze meer weet.
Zij zit een centraal voor als zittende manager, er wordt haar een vraag gesteld, vrij direct, en ze liegt gewoon bij het antwoord geven.
Doet er ook niet toe verder.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. de Febo doet de bekendmaking ..
ze heeft gewoon glashard gelogen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze er omheen heeft gedraaid, niet gelogen.
Keihard gelogen, niks gedraaidquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze er omheen heeft gedraaid, niet gelogen.
Snappen jullie nu waarom ik niet in discussie wens te gaanquote:
Nee,leg eens uit?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Snappen jullie nu waarom ik niet in discussie wens te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |