SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ook zij roddeltquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan liever Wendy
die zegt wat ze denkt
of het er nu verkeerd uitkomt of niet
ik heb geen depressiequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:59 schreef Ebinas het volgende:
Nadir heeft geen hulp nodig, zegt hij.
Nou Babet laat hem lekker in zijn sop gaar koken verder.
Je hebt lang genoeg met hem gepraat hierover.
eens... Babette heeft gelijk, maar ze rennen nu in cirkeltjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ben het wel eens met deze SL .. dat geneuzel van Babette en Nadir is niet te harden.
Zou ik ook niet vertrouwen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik Babette nog het meest van iedereen daar vertrouw.
Ik denk echt dat hij liegt en zich nu anders voordoet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb geen depressie
zo doet babette het wel klinken nu
die jongen heeft serieuze trust issues
daar gaat Babette niks aan veranderen
Ze geeft wel goede tips.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb geen depressie
Als er maar 10% van Babs verhaal doordringt is al winst.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk echt dat hij liegt en zich nu anders voordoet.
Hij geeft dat ook toe, maar ja, onzeker enzo, en natuurlijk ook nog 'heel veel pijn'quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette zegt nu weer dat Nadir eigenlijk een ontzettende hypocriet is.
Hij heeft meerdere issues denk ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb geen depressie
Nadir is in mijn ogen een typetjequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk echt dat hij liegt en zich nu anders voordoet.
janet ook idd en ook ik heb niks met haar, maar het is wel een lieve vrouw en daar zit geen kwaad in.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou ik ook niet vertrouwen.
Met pistool op mijn hoofd zou ik op dit moment Janet zeggen.
Heb volgens mij nog geen punten om haar te wantrouwen gezien.
Maar ik heb er niets mee
Wanda?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff gaat liever met hun [Moraima cs] de strijd aan dan met 'dat viswijf'
Dat dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als er maar 10% van Babs verhaal doordringt is al winst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |