Zeker in zo'n korte tijdquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:51 schreef D. het volgende:
[..]
Bij 3x dreigen mag dat best een automatische exit zijn
gewoon een persoonlijke gele kaartquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:51 schreef D. het volgende:
[..]
Bij 3x dreigen mag dat best een automatische exit zijn
Je bent niet je beroep. Voor haar is dit momenteel gewoon een thuissituatie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:48 schreef Rhosyn het volgende:
Een psycholoog in wording die constant aan het woord is en je verteld wat je allemaal fout doet.
Nice![]()
Goodmorning
Mensen praten zelf met haar hequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja heeft hij wel deels gelijk in
zij lult zelf met anderen over mensenquote:
En geld uit de potquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon een persoonlijke gele kaart![]()
Dat doen ze allemaal en dat is ook logisch want waar moeten ze anders de hele dag over praten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
zij lult zelf met anderen over mensen
ze doet het zelf ook
Dat zou JdM wel fijn vinden, dan kost de winnaar hem minder en dat gemanipuleer is eruit. Dan kunnen ze ook geen verdienopdr. afdwingen met vertrekquote:
kloptquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal en dat is ook logisch want waar moeten ze anders de hele dag over praten.
Ik geloof dat ik Babette nog het meest van iedereen daar vertrouw.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
daar heb ik ook geen mening over
het is meer dat ze zelf ook dingen doet die ze Nadir verwijt
ik denk dat Jeff zich daarin vergistquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
hehe... nu weer het op een paal met nog 10 man over verhaal .. gister zei Jeff nog dat JW dat ook niet ging volhouden ..
Nadir is ook niet normaal natuurlijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:57 schreef greysbones het volgende:
babette vind het gedrag van Nadir niet normaal voor een jonge jongen
dan liever Wendyquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik Babette nog het meest van iedereen daar vertrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |