ik dacht dat je te druk was met de binnengestroomde boekingenquote:
quote:
Zekerquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:58 schreef hemarookworst het volgende:
@:Moonlight jij hebt er ook zin in om lekker alles terug te lezen
Hmmquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:17 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zou het je niet kunnen vertellen helaas
bult valt wel mee. wel pijnlijk. en spierpijn in zowat mn halve lijfquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:07 schreef Schakeltopia het volgende:
hoe is het met je pols soesje, nog steedes dikke bult?
Dat zag ik ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lady error is wel live zie ik
man man manquote:
En hoever kom je al?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:55 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha ik ben cursus tot 4 tellen aan het doen
Dan snap ik de cursus niet helemaal geloof ikquote:
Is tot 4 tellen een vereiste?quote:
Ja nee dan laat maarquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:01 schreef Schakeltopia het volgende:
ja mmoet wel minimaal tot vier kunnen tellen
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:01 schreef Schakeltopia het volgende:
heb nu 2 keer hetzelfde nummer, intro geloopt en dan moet ik die gelijk krijgen zonder naar het scherm te kijken
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jaaa vooral dat prutsen ja haha
deze gebruik ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb je een speciaal programma voor?
bedankt in ieder gevalquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dit bedoel ik
[ afbeelding ]
anders gingen veel streamers wel lekker met muis en pc asl dat konquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:57 schreef Schakeltopia het volgende:
maar dat is wel kut opzich dat je geen knopjes hebt om aan te draaien, ik kan niet 2 knopjes tegelijk tegen elkaar in draaien om uit de ene plaat iets weg te draaien en de andere erin te draaien zegmaar. of geleidelijk volume van 1 naar beneden gooien en de andere omhoog
van jou hoor ik dat het goed gaat, dat heft alle kritiek weer op en kom ik weer in evenwicht. ook zeer belangrijk!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:58 schreef suzi1 het volgende:
en ik zal me er beter niet mee bemoeien, want daar ga je echt niks aan hebben is me wel duidelijk
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
van jou hoor ik dat het goed gaat, dat heft alle kritiek weer op en kom ik weer in evenwicht. ook zeer belangrijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door suzi1 op 26-10-2022 00:54:47 ]
Is dat mutti nee grapjequote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:11 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga ook lekker!!111
[ afbeelding ]
Lekker snackjequote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:11 schreef Schakeltopia het volgende:
cola en zoute stokjes, het lijkt wel feest!
dat is wel beter voor de lijnquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker snackjeIk zit aan water de met bessensmaak
Is best lekker zijn 6 flesjes van de aldi ook in de smaken munt of citroenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat is wel beter voor de lijn
misschien moet ik daar ook maar op overstappen
ik geloof dat ik dan een fles aanmaak limonade koopquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is best lekker zijn 6 flesjes van de aldi ook in de smaken munt of citroen
Kan je ook doenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik geloof dat ik dan een fles aanmaak limonade koop
Oh dat vind ik wel dat het proeft ligt er misschien aan wel merkquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:15 schreef suzi1 het volgende:
met meloen slaat nergens op. dan ruik je soms een vleugje. heel klein vleugje
Nee hele dag binnen, wilde wel wandelen maar had geen energie en koppijnquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:26 schreef Schakeltopia het volgende:
heb jij ook op terras gezeten vandaag mrsloveable?
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:27 schreef suzi1 het volgende:
als ik daar zit dan zit mrsL daar ook he
oh wat balen zeg, nu wel weer beetje beter?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee hele dag binnen, wilde wel wandelen maar had geen energie en koppijn
Mwa voor 70%quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh wat balen zeg, nu wel weer beetje beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |