Ze zegt het net nav dat spel van afgelopen zaterdag dat Jeff en Mexx met elkaar moesten spelenquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
que???
waar haalt ze dat vandaan?
Babette is zelf stiekem vlieft op Jeffquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zitten al tien minuten ofzo Jeff op te hemelen.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babette is zelf stiekem vlieft op Jeff
vanaf het begin
Ik sluit dat niet uit. Ze probeert niet voor niets zo jeugdig over te komen als een bakvis.quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babette is zelf stiekem vlieft op Jeff
vanaf het begin
lust niks meerquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:14 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx is vanwege haar rondingen interessant voor al die puberende jongens maar een mooie meid is het niet
Nouja verliefd is misschien overdreven maar ze vind hem wel helemaal fantastisch.quote:
Nuchter een 6, dronken een 8.quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:14 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx is vanwege haar rondingen interessant voor al die puberende jongens maar een mooie meid is het niet
Babette is in die hottub afgewezen en sindsdien kwam er de klad in waarna ze het zelfs heeft toegegeven aan iemandquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik sluit dat niet uit. Ze probeert niet voor niets zo jeugdig over te komen als een bakvis.
Ze is behoorlijk ordinair, met dat accent er dan ook nog eens bij, is het net een tokkie.quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:14 schreef Kakadylo het volgende:
Dat is idd nogal overdreven een behoorlijk verschil . ze mag hem heel graag , ze hebben heel lang en opren met elkaar gesproken en ik weet zeker dat zij contact gaan houden maar verliefd zijn is heel wat andersquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja verliefd is misschien overdreven maar ze vind hem wel helemaal fantastisch.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
je had vanmorgen het zelfde probleem?
quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:16 schreef mikekomen het volgende:
[..]Moet eerlijk bekennen dat ik een aardiger kroegtijger wordt in de olie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |