Ja maar die lagen wel echt te wippenquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:13 schreef engine het volgende:
[..]
Kim en Marciano vanmiddag? Las ik iets over maar nam het niet echt serieus..
quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:13 schreef engine het volgende:
[..]
Kim en Marciano vanmiddag? Las ik iets over maar nam het niet echt serieus..
Eensquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
En toch wil ik weten als het gebeurd is.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar die lagen wel echt te wippen
KimD zo te zien.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:11 schreef greysbones het volgende:
met wie staat Mirthe te friemelen dan?
Dat bordjequote:
Gefronste wenkbrauwen en boos kijken en korte zinnen makėn. Met daarbij altijd de vraag wat vindt jij.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
de typische nadir blik erbij(ik moet poepen maar het lukt niet)
Aha!quote:
Vindquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gefronste wenkbrauwen en boos kijken en korte zinnen makėn. Met daarbij altijd de vraag wat vindt jij.
Oh LOLquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]Scheidt uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Die twee zijn precies hetzelfde. Die genieten hiervan.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:16 schreef Kakadylo het volgende:
Laten we wel wezen: Mexx is evenals Zoe een aandachtshoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |