En wat is dat?quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is echt niet normaal.
Of een korte broek en een trui. Maar nooit eens de gangbare combinaties
ondankbaar mens, laat ze dan zelf in de keuken gaan staan, maar ze ligt liever in bedquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:54 schreef Moeraskat het volgende:
Moraima is niet gecharmeerd van dit eten. Maar geef het dan aan een ander Ipv weggooien
Ja, of zit ergens te loerenquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ondankbaar mens, laat ze dan zelf in de keuken gaan staan, maar ze ligt liever in bed
En terecht. Weggeven mag niet?quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Grote commotie wanneer Moraima iets van het eten in de prullenbak wil schuiven
Ze kan niet koken heeft ze ooit verteld.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ondankbaar mens, laat ze dan zelf in de keuken gaan staan, maar ze ligt liever in bed
ik mak ook bij elke wurt ,vlees,vis cocktailsaus, majo of ketchup bijquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja als er verder geen smaak aan zit, maar dat is in dit geval niet zo lijkt mij
En dan met de vinger erop duwen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Valt mij ook op dat er veel alleen met een vork zitten te schuiven.... vreselijk! Ik eet altijd met mes en vork
je dan gebruiken ze de duim als mesquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dan met de vinger erop duwen.
Ik eet met stokjesquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dan met de vinger erop duwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |