in mijn privéleven wel, maar moet soms echt wel om hem lachen, maakt wel tvquote:
Ik heb er wel bewondering voor dat iemand als Erik zich in deze groep en onder deze omstandigheden staande weet te houden.quote:
Ach ik stond afgelopen nacht dronken in de kroeg. Gelukkig zonder vreemde types om mij heen die zeiden dat ik naar bed moestquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik werd gisteravond ten onrechte door Maddy beschuldigd "Jij hebt niet goed geturfd", 5 minuten later wist ze al niet meer dat ze dat gezegd had, dan wordt het inderdaad wel tijd om je bezopen harses op een kussen te leggen.
Dat magquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
in mijn privéleven wel, maar moet soms echt wel om hem lachen, maakt wel tv
En dan eerst zeggen het is niet om te roddelen maar… tuurlijk Maddyquote:
Als ze het redelijk objectief vertelt, prima.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:16 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Naja het was voor haar een nare situatie die ze graag even deelt met een medebewoner. Heeft naar mijn inziens niks met roddelen te maken.
Dus dat, en hoe ook wordt neergezet in de TV uitzending, zijn gedrag en maniertjes gelardeerd door een koddig muziekje is helemaal top.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
in mijn privéleven wel, maar moet soms echt wel om hem lachen, maakt wel tv
Hoeveel heb jij er vals beschuldigd?quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:18 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Ach ik stond afgelopen nacht dronken in de kroeg. Gelukkig zonder vreemde types om mij heen die zeiden dat ik naar bed moest
Zolang hij niet als Martin in bed lagquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er vals beschuldigd?
quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er vals beschuldigd?
Oeh dan moet je even bij dgk checkenquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:19 schreef Deisyy het volgende:
Zijn de beelden al boven water dat Kim K Nadir vol op de mond zoent?
"Moet je kijken, moet je kijken" wijzend naar zijn leuterquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang hij niet als Martin in bed lag
Tjequote:Op maandag 24 oktober 2022 16:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Moet je kijken, moet je kijken" wijzend naar zijn leuter
Ik zag KimK net wel wippen met 'Tiano'(Marcianoquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:19 schreef Deisyy het volgende:
Zijn de beelden al boven water dat Kim K Nadir vol op de mond zoent?
Het was net nadat Maddy naar bed was gestuurd, ik denk tussen half 12 en half 1, toen kwam er een groepje napraten bij Erik en Sacha @DGK_Tegengasquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oeh dan moet je even bij dgk checken
mocht wedden dat somige nachmiddag in dequote:Op maandag 24 oktober 2022 16:18 schreef mario390 het volgende:
als zij op dag bedsport bedrijven will ik niet weten
wat vannacht vorzichgaat, febo laat onz dom sterven
tja d ehele dag met die but showen, dat wekt mssn zijn lust opquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag KimK net wel wippen met 'Tiano'(Marciano
Hij heeft wat in de cos gezetquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was net nadat Maddy naar bed was gestuurd, ik denk tussen half 12 en half 1, toen kwam er een groepje napraten bij Erik en Sacha @:DGK_Tegengas
GADVERDAMMEquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag KimK net wel wippen met 'Tiano'(Marciano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |