Het is wel heel erg vanmorgen, niet meer leuk zo. En soms een SL dan denk ik waarom, hebben streamers toch zelf gezienquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:19 schreef Kakadylo het volgende:
Zometeen krijgen we nog een SL als iemand ananas op een pizza doet
Er is een filmpje dat Mexx Martin over zijn piemolmuis zit te wrijven, dat deed ze toch echt zelfquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vies ja.. maar Mexx is volwassen en had ze daar geen zin in gehad had ze nee gezegd
Ben je meteen uit bed gesprongen ?quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:20 schreef mario390 het volgende:
lig ik op bed hoor ik wandawijf in de
achtergroend schreeuwen
Wellicht, maar daar waren ze voor de SL ook al mee bezig in de badkamer..quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:21 schreef greysbones het volgende:
De FEBO heeft opdracht gegeven alles schoon te maken?
Precies eigen keus dusquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er is een filmpje dat Mexx Martin over zijn piemolmuis zit te wrijven, dat deed ze toch echt zelf
Ja bedoelde ook niet deze Slquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wellicht, maar daar waren ze voor de SL ook al mee bezig in de badkamer..
Heb je dan genoeg voor 32 man?quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:22 schreef pingu66 het volgende:
Voor 50¤ een paar sushi boxen bestellen heft iedereen wat en Jappie krijgt de sushi met avocado ofzo
ja de volume was an om dat wanneer ze slapen isquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben je meteen uit bed gesprongen ?
Aha..quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja de volume was an om dat wanneer ze slapen is
geen geluid
Nou nou zegquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
dames? mexx en zoe?
zijn Teenie-Gören Teenbitches
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |