Mwahhquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind hem ook wel bij KimD passen, maar goed die is bezet..
Of niet weglooptquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa of net doen of hij toe gaat happen en dan ineens weer weg loopt ofz
Ze was gisteren het engste verkleedquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:13 schreef freaky40 het volgende:
Op basis van wat krijgt ze een dinerbon?
Winnaar engste kostuumquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:13 schreef freaky40 het volgende:
Op basis van wat krijgt ze een dinerbon?
Niet Wendy? Kunnen we daar nog een keer over stemmen?quote:
Nee.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:12 schreef greysbones het volgende:
Gemiste kans FEBO
Had janet laten nomineren
Is toch 5 x een Brammetjequote:Op maandag 24 oktober 2022 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
De prijs voor Janet naar aanleiding van haar engste outfit van gisteravond is een dinerbon voor 50 euro voor een maaltijd, die ze mag laten bezorgen in de loods.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:14 schreef engine het volgende:
[..]
Niet Wendy? Kunnen we daar nog een keer over stemmen?
Ik vind van welquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee.
juist het gekonkel om stemmen voordat iemand een eliminatieproef moet doen en dan de proef zelf enz. is heel spannend. Zomaar iemand een ticket geven om iemand eruit te sturen slaat dan ineens helemaal nergens meer op.
die etensbon is leuker voor de reuring. Lekker mac bestellen of sushi en dan in je eentje opeten terwijl de rest kwijlend mag toekijken
Had je het ook gevonden als Wanda gewonnen had?quote:
Jaquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:17 schreef engine het volgende:
[..]
Had je het ook gevonden als Wanda gewonnen had?
Verstond ik het toch goedquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:17 schreef Kakadylo het volgende:
50 gulden zei ze. Dat wordt dus niets.
Volledig terecht danquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:19 schreef Kakadylo het volgende:
Zometeen krijgen we nog een SL als iemand ananas op een pizza doet
Dat zou ik ook doen....quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:19 schreef Kakadylo het volgende:
Zometeen krijgen we nog een SL als iemand ananas op een pizza doet
Ik versta haar heel vaak niet, slikt de helft in van wat ze zegt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |