Helemaal waar over Martin. Mexx is daarnaast een volwassen vrouw. Al heeft ze de inhoud van een puber.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeffrey lacht zich helemaal kapot... maar Martin vind ik echt een vies kereltje hoe hij met die meiden bezig is..
De eerste keer wel, en nu weer niet best apart idd..quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he
Hoor Zoe nu zeggen dat er geen geld uit de jackpot gaat, dat is dan wel weer jammer dan zegt zo gele kaart toch ook niets
dus datquote:
Martin die zijn piemel laat zien, Jeffrey die iemand verrot scheld etc.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:43 schreef Ireth het volgende:
Gele kaart voor ongewenst gedrag?? Dan hadden ze zo onderhand een kwartetspel van gele kaarten kunnen hebben."ongewenst gedrag" is een rekbaar begrip en heb dat wel vaker gezien naar mijn mening
het was ontoelaatbaar gedrag, dat is wel iets anders dan ongewenst. zoe had er voor het gemak maar ongewenst van gemaakt.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:43 schreef Ireth het volgende:
Gele kaart voor ongewenst gedrag?? Dan hadden ze zo onderhand een kwartetspel van gele kaarten kunnen hebben."ongewenst gedrag" is een rekbaar begrip en heb dat wel vaker gezien naar mijn mening
eerste keer was toch bij die som en die koffers?quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De eerste keer wel, en nu weer niet best apart idd..
Ja prima toch, ze wil het zelf vertellen dat hoeft die mislukte manager niet te doen.😉quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:45 schreef Kakadylo het volgende:
Maddy zou niks zeggen maar de hele loods weet het alweer vanwege Zoe zelf
Ah dat geeft een ander perspectief.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
het was ontoelaatbaar gedrag, dat is wel iets anders dan ongewenst. zoe had er voor het gemak maar ongewenst van gemaakt.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:50 schreef spapaars het volgende:
Weer censuur, we mogen niet wijzer worden van wat we eigenlijk al weten.
Slechte aandacht is ook aandachtquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:52 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja prima toch, ze wil het zelf vertellen dat hoeft die mislukte manager niet te doen.😉
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |