dat hoor ik nu pas wat isaac zegt :dquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:35 schreef R0T29 het volgende:
Isaac: "die gele kaart is terecht, maar het was niet nodig"
Yep, maar na een maand wordt die weer in getrokkenquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:36 schreef bpi het volgende:
Is dit Zoë haartweede gele kaart niet? Begin programma met die koffers heeft ze er toch ook een gehad of niet?
Waarom krijgt ze een gele kaart?quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:17 schreef pingu66 het volgende:
ZOË krijgt een gele kaart.
Maddy zegt dat ze het aan niemand zal vertellen...ja,ja maak dat de kat maar wijs.
Zoë neemt haar gele kaart wel goed op.( kunnen voetballers nog wat van leren)
O krijgen ze daar een gele kaart voor, had van mijn rood mogen zijn exit ermeequote:Op maandag 24 oktober 2022 10:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niemand geslagen maar ze heeft Martin naar zijn keel gegrepen.
Dat was ook laag bij de grond, maar zo is Jeff nu eenmaal helaas.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:37 schreef pingu66 het volgende:
Ik vond dat uitschelden en kleineren van Martin(door Jeffrey) voor de hele groep. Ook niet echt een gedrag van een man.maar goed ik maak de regels niet.
Zou een exit moeten zijnquote:
Record vandaag denk ikquote:
Zeg dat! Mijn achtergrondje tijdens het werken is de hele tijd stil. Toch maar overschakelen naar de radio. Dan maar geen streamsquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:09 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Nadir? Die liep gisteren langs Mexx en zat even heel sneaky met zijn hand aan haar kont in het voorbijgaan. Dat is de grootste viespeuk en een sneaky mf'er
Echt hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |