Als het goed is wel toch? Is de 2e x dat ze de pot 10k kost danquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:15 schreef juul. het volgende:
Gele kaart voor Zoë, gaat er dan 10.000 uit de pot?
Dan wel ja, ze weten het kennelijk niet meerquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:15 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Als het goed is wel toch? Is de 2e x dat ze de pot 10k kost dan
blijkbaar niet, madeleine vroeg of ze het 'geheim' wilde houden. dat kan niet als er geld van de pot wordt afgetrokkenquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:15 schreef juul. het volgende:
Gele kaart voor Zoë, gaat er dan 10.000 uit de pot?
Dan moet het zijn spel/strategie zijn, want wat zou het probleem zijn om iemand leuk te vinden?quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Martin deed de deken over z'n hoofd en zei .. in deze loods, in dit spel, kan ik niet laten merken dat ik je leuk vindt.
Ze is het zelf al aan het rond bazuinenquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
blijkbaar niet, madeleine vroeg of ze het 'geheim' wilde houden
alleen aan degenen aan wie ze het wil zeggenquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:17 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze is het zelf al aan het rond bazuinen
heel vaag meen ik me te herinneren dat ze ( 2 ? ) persoonlijke gele kaarten konden krijgen, die dan na een maand weer werden kwijtgescholden. Maar meerdere kaarten dan de afgesproken hoeveelheid zou verwijdering uit de loods betekenenquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff vraagt, is de prijzenpot nu omlaag of is het een persoonlijke gele kaart?
Er is blijkbaar verschil?
Niemand geslagen maar ze heeft Martin naar zijn keel gegrepen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:24 schreef spapaars het volgende:
Maar wie heeft Zoë dan geslagen?
Ze had het over een klein persoon.
Is dat alles? haar hand door zijn haren halen zou hij niet hebben overleefd, dat is al snel 4 gele kaarten.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niemand geslagen maar ze heeft Martin naar zijn keel gegrepen.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niemand geslagen maar ze heeft Martin naar zijn keel gegrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |