Dankjewel Dotquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Morguh, bakkie thee en koffie voor mevr en meneer![]()
Heerlijk, dank je.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Morguh, bakkie thee en koffie voor mevr en meneer![]()
IK zie de helft van de foto's niet goed, sommige zijn zo klein.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
eigenlijk heeft insta best een kut foto formaat
mja de verhoudingen zijn zo gaar.. als je dus horizontaal schiet met je telefoon houd je een kut uitsnede over op insta. Maak je 'm verticaal, dan zie je geen reet omdat ie zo ver uitgezoomd lijktquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK zie de helft van de foto's niet goed, sommige zijn zo klein.
Wat voor foto’s maak jij als je een kut uitsnede en geen reet ziet. 🤣🤣quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja de verhoudingen zijn zo gaar.. als je dus horizontaal schiet met je telefoon houd je een kut uitsnede over op insta. Maak je 'm verticaal, dan zie je geen reet omdat ie zo ver uitgezoomd lijkt
Hele vreemde fotosquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor foto’s maak jij als je een kut uitsnede en geen reet ziet. 🤣🤣
Das stimmtquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja de verhoudingen zijn zo gaar.. als je dus horizontaal schiet met je telefoon houd je een kut uitsnede over op insta. Maak je 'm verticaal, dan zie je geen reet omdat ie zo ver uitgezoomd lijkt
Macro foto'squote:Op maandag 24 oktober 2022 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor foto’s maak jij als je een kut uitsnede en geen reet ziet. 🤣🤣
huh!quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
http://instagram.com/greysbones *klikt doet
it isn't mequote:
quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
it isn't me
maar ik sta wel in jou lijst als het goed is
Forum Opties | |
---|---|