Ze hangen op bed, ze ligt er niet bij inquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu weer bij Martin in bed .... echt ...
ja dan lagen ze nu in het zwembadquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
stell je vor als ze bacardi en grote flessen wodka
kregen zo als in brasil
It takes two to tango. Het lijkt erop dat ze het beiden willenquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:51 schreef Charlotte-007 het volgende:
Martin vraagt net aan Mexx om naar de slaapkamer te komen. De allergrootste slet is Martin zelf.
Ook al wordt het gezegd. Het heeft geen zin. Snappen ze niet. Mexx is denkt echt dat Jeff haar wilt. Maar ze heeft afstand genomen voor Zoë.quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar wie zegt het ze.
Tis om te gillenquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:55 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ook al wordt het gezegd. Het heeft geen zin. Snappen ze niet. Mexx is denkt echt dat Jeff haar wilt. Maar ze heeft afstand genomen voor Zoë.
weet ik wel waarom ze zo sleterig doet, dat is alkohol en zij is boosquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
dat zou lachen zijn ... over Martinus
Klopt maar iedereen heeft het enkel over Mexx dus ik deed even de overtreffende trap voor Martin. Hij is absoluut ook geen heilige.quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
It takes two to tango. Het lijkt erop dat ze het beiden willen
Vallen ze jou dan ook lastig ?quote:Op maandag 24 oktober 2022 01:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet ik wel waarom ze zo sleterig doet, dat is alkohol en zij is boos
dann beginnen de jonge meisjes te spinnen an
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |