Ik dacht dat je een geintje maakte, maar het is gewoon waarquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ik zit 5 minuten Ted's Notebook te kijken en hij heeft al 3x vermeld dat Lewis "was robbed" in Abu Dhabi.
Ik vind dat je dat niet kan zeggen, daarmee beledig je mensen met een mentale beperking.quote:Op maandag 24 oktober 2022 01:00 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Komt die randdebiel nog heel genadig weg.
Ik heb vanavond een moordpoging gezien. Ik weet niet hoor, maar dan ben je getikt.quote:Op maandag 24 oktober 2022 01:04 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat niet kan zeggen, daarmee beledig je mensen met een mentale beperking.
Dat zagen we vorig jaar ook, en dat werd toen ook door de FIA met een slappe tijdstraf afgedaan.quote:Op maandag 24 oktober 2022 01:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een moordpoging gezien. Ik weet niet hoor, maar dan ben je getikt.
ik vind het strafpunten systeem niet werken, niemand krijgt er genoeg om een race aan de kant gezet te worden, terwijl ze het wel verdienen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 01:00 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Komt die randdebiel nog heel genadig weg.
Signaalquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:58 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Snap hun frustratie, maar dit is wel nutteloos.
Het is ook echt raar dat Magnussen al tot twee keer toe voor zoiets onzinnigs naar binnen is geroepen.quote:
Klopt wel. En het helpt natuurlijk ook niet dat Britten nooit een andere taal spreken, dus ze zitten lekker in hun echoput daar op dat eiland, boos te zijn op alles en iedereen die hen - in hun ogen - 'respectloos' behandelt. Want zij zijn natuurlijk het beste volk op aarde. Ze hebben immers de nazi's verslagen, weet je wel.quote:
30 seconden straf voor Alonso inmiddelsquote:
dat gingen ze zeker wel zie bijvoorbeeld Leclerc. in zijn eerste stint.quote:Op maandag 24 oktober 2022 06:40 schreef Chadi het volgende:
Snap trouwens niet waarom Hamilton niet weg reed op zijn harde banden. De mediums gingen de eerste sint niet echt lang mee
Waarom zou je op Hamilton reageren als je snellere banden onder je auto hebt zitten die nog mee kunnen? Dan ga je toch nog even wat rondjes pakken of niet?quote:Op maandag 24 oktober 2022 06:45 schreef dop het volgende:
[..]
dat gingen ze zeker wel zie bijvoorbeeld Leclerc. in zijn eerste stint.
alleen Hamilton ging er vrij vroeg mee naar binnen en verstappen reageerde daar op.
Mercedes was in de basis gewoon een stuk langzamer dan de Red Bull.quote:Op maandag 24 oktober 2022 06:40 schreef Chadi het volgende:
Snap trouwens niet waarom Hamilton niet weg reed op zijn harde banden. De mediums gingen de eerste sint niet echt lang mee
Wat een belachelijke straf. En Haas is bij mij gezakt tot net boven Mercedes. Wat een walgelijke gedrag zegquote:Op maandag 24 oktober 2022 07:15 schreef Kickinalfa het volgende:
Alonso 30 seconden tijdstraf.
https://www.formula1.com/(...)lLL7wafh6yc9R9V.html
Gelukkig kunnen we weer inconsequent regels toepassen zeg.
Magnussen moet zijn vleugel wisselen, alonso mag doorrijden maar geven we achteraf 30 seconden.
Ik kan HAAS hierin nog wel begrijpen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat een belachelijke straf. En Haas is bij mij gezakt tot net boven Mercedes. Wat een walgelijke gedrag zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |