quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:10 schreef _Lily_ het volgende:
Lastig en dan ben je ook nog zwanger. Hoe is het nu?
Het lijkt nu iets beter te gaan. We zijn het ochtendslaapje aan het verplaatsen van half 10 naar half 11/11 uur. Laatste twee dagen slaapt ze 's ochtends langer en wordt rustiger wakker. Het dutje is dan vervolgens ook ineens bijna 3 uur ipv anderhalf/2 uur. Maar ze moet wel nog steeds om 4 uur ook nog even een uurtje naar bed, want doortrekken tot haar bedtijd red ze nog niet.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Bas ging toen weer beter slapen toen hij van 2 naar 1 slaapje ging. Het is ook een beetje een rottig moment rond deze periode. Anna is ook vaak vroeg wakker (half 6), maar heeft echt nog 2 slaapjes nodig.
Voor mij niet bekend, J slaapt altijd veelquote:Op maandag 12 december 2022 19:06 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Och, hier weer flink problemen met de dut. Het ging een paar weken echt goed, met regelmatig een goede dut van een uur en drie kwartier / twee uur. Sinds zaterdag is dat ook klaar. Zaterdag en vandaag heeft ze ongeveer een half uur geslapen, gisteren ook maar net een uurtje. Ze is op mijn werkdagen ook vaak vroeg wakker. Vanochtend was het 5:00 uur. Als ik er dan naartoe ben geweest en ze heeft gedronken, wil/kan ze ook niet meer slapen.
Echt weer zoeken hoe we dat aan gaan pakken...Bekend of niet? Ze is nooit een goede slaper geweest. We zitten nu ruim drie weken op 1 dut, dat ging tot afgelopen weekend erg goed eigenlijk. Misschien ging ze steeds net te laat naar bed. Twee slaapjes ging echt niet meer, de middagdut werd dan consequent geweigerd (en dan moest ze dus doortrekken van half 11 - half 7).
Gelukkig blijft ze wel vrolijk, ook al slaapt ze nauwelijks/weinig.
Oef, bereid je maar voor op een zieke dreumes en getorpedeerde werkweekquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:55 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Nog geen zichtbaar zicht op kiezen, maar zou wel kunnen. Ze heeft vandaag ook niet zo'n lekkere dag gehad. Vanochtend was het 4:00 uur en ze viel pas om 6:15 uur weer in slaap, huilend bij mijn man (ik moest me klaarmaken om te gaan werken). Er is duidelijk wat aan de hand. Ze heeft geen verhoging/koorts, maar ook vandaag overdag weinig geslapen en vanmiddag heel de tijd bij de gastouder geplakt. Thuis was ze ook erg timide en heeft ze met moeite een klein toetje gegeten, avondeten wilde ze niet. Nu aan de borst drinkt ze ook niet als normaal. Erg gek gedrag als je haar normaal kent als haar drukke zelf...
Is de romper te krap?quote:Op woensdag 14 december 2022 14:29 schreef LauriLynne het volgende:
Hoe was de nacht uiteindelijk komkommer?
Hier sinds een week bijna elke nacht doorlekken. Bovenlangs de luier bij de navel. We hebben al maat groter geprobeerd en luier achterste voren. Beide geen effect. Iemand goede suggesties?
Ander merk luier? Wij zijn van pampers naar huggies geswitcht toen en merkten verschil. En vouw je het randje bij de navel naar beneden? Mijn vriend doet dat altijd waardoor Bubbles ook doorlekt aan de bovenkant bij haar navel. Ik laat het randje altijd over haar navel zitten en dan lekt ze niet door.quote:Op woensdag 14 december 2022 14:29 schreef LauriLynne het volgende:
Hoe was de nacht uiteindelijk komkommer?
Hier sinds een week bijna elke nacht doorlekken. Bovenlangs de luier bij de navel. We hebben al maat groter geprobeerd en luier achterste voren. Beide geen effect. Iemand goede suggesties?
Ineens bedenk ik mij dat ik eerder al eens romperverlengers heb gemaakt. Toen voor een andere reden. Morgen maar is aan de knutsel. Klinkt alsof dat wel is het probleem kan zijn.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:39 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Uiteindelijk was er vannacht niets aan de hand. Nadat ze 's avonds sliep, werd ze iets voor vijven pas wakker. Toen goed gedronken (liggend) aan twee kanten en weer zonder problemen verder getukt tot 6:45. Prima nacht dus. Ik was zowaar uitgerust.
Ook vandaag overdag niets aan de hand. Wat het nou weer was? Geen idee, merkwaardige dreumesen.
@ LL: hier lekt ze ook door als de luier niet goed uit kan zetten door een romper die goed aansluit. Daar zijn we in de nacht dus mee gestopt. In de nacht heeft ze nu de rompers van de Hema, 86-92, die zijn nog veel te groot bij de onderkant (maar wel fijn voor de nacht). Overdag kan ze 74-80 nog, maar we gaan binnenkort over naar altijd 86-92, denk ik. Zou ook wel logisch zijn, want eigenlijk al haar kleding is nu maat 86 (of 92 als het maillots/leggings/rokjes met elastiek zijn).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |