abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207038367
Ik ben overigens geneigd om hem dan maar brood te geven als hij het avondeten niet moet omdat het een gezond alternatief is.

Maar dan twijfel ik weer of ik niet iets creeer waarbij J kan cherry picken wat hij eet. Verwennerij

Vooral ook omdat hij alleen de lekkere stukjes van het brood neemt (het zachte binnendeel). De korstjes vliegen door de kamer, terwijl hij die bij de lunch wel gewoon eet.

Hij toont nul interesse voor wat er op ons bord ligt. Nooit gedaan.
  zondag 11 december 2022 @ 06:13:14 #152
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_207038659
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 22:10 schreef _Lily_ het volgende:
Lastig en dan ben je ook nog zwanger. Hoe is het nu?
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 december 2022 23:06 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Bas ging toen weer beter slapen toen hij van 2 naar 1 slaapje ging. Het is ook een beetje een rottig moment rond deze periode. Anna is ook vaak vroeg wakker (half 6), maar heeft echt nog 2 slaapjes nodig.
Het lijkt nu iets beter te gaan. We zijn het ochtendslaapje aan het verplaatsen van half 10 naar half 11/11 uur. Laatste twee dagen slaapt ze 's ochtends langer en wordt rustiger wakker. Het dutje is dan vervolgens ook ineens bijna 3 uur ipv anderhalf/2 uur. Maar ze moet wel nog steeds om 4 uur ook nog even een uurtje naar bed, want doortrekken tot haar bedtijd red ze nog niet.

Maar in ieder geval vooruitgang *O* Nu lig ik zelf wakker sinds kwart voor 6 :')

Eten wordt hier ook steeds meer een drama :') Ze at ontzettend goed maar heeft nu ook regelmatig na een paar hapjes dat ze niet meer wil. Ze geeft ook heel duidelijk aan welk hapje ze wel en niet wil. En drinken is ook nog een ding hier. Ze drinkt amper. Durf de ochtend en avondfles er nog niet af te halen, die drinkt ze wel helemaal leeg.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_207057961
Och, hier weer flink problemen met de dut. Het ging een paar weken echt goed, met regelmatig een goede dut van een uur en drie kwartier / twee uur. Sinds zaterdag is dat ook klaar. Zaterdag en vandaag heeft ze ongeveer een half uur geslapen, gisteren ook maar net een uurtje. Ze is op mijn werkdagen ook vaak vroeg wakker. Vanochtend was het 5:00 uur. Als ik er dan naartoe ben geweest en ze heeft gedronken, wil/kan ze ook niet meer slapen.

Echt weer zoeken hoe we dat aan gaan pakken... ;( Bekend of niet? Ze is nooit een goede slaper geweest. We zitten nu ruim drie weken op 1 dut, dat ging tot afgelopen weekend erg goed eigenlijk. Misschien ging ze steeds net te laat naar bed. Twee slaapjes ging echt niet meer, de middagdut werd dan consequent geweigerd (en dan moest ze dus doortrekken van half 11 - half 7).
Gelukkig blijft ze wel vrolijk, ook al slaapt ze nauwelijks/weinig.
pi_207059341
Otis heeft ook een tijdje alleen maar korte dutjes gedaan 30-60min, maar uiteindelijk werd dat ook weer langer. Nu is het heel wisselend. Thuis slaapt hij maar max een uur en zaterdag sloeg ie z'n dutje zelfs over }:| maar op de opvang kan het vanalles zijn tussen 1 uur en 3 uur :')

Hij is verder meestal ook gewoon gezellig dus ik laat het maar gebeuren en dan zien we wel hoe het loopt :P
pi_207063618
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 19:06 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Och, hier weer flink problemen met de dut. Het ging een paar weken echt goed, met regelmatig een goede dut van een uur en drie kwartier / twee uur. Sinds zaterdag is dat ook klaar. Zaterdag en vandaag heeft ze ongeveer een half uur geslapen, gisteren ook maar net een uurtje. Ze is op mijn werkdagen ook vaak vroeg wakker. Vanochtend was het 5:00 uur. Als ik er dan naartoe ben geweest en ze heeft gedronken, wil/kan ze ook niet meer slapen.

Echt weer zoeken hoe we dat aan gaan pakken... ;( Bekend of niet? Ze is nooit een goede slaper geweest. We zitten nu ruim drie weken op 1 dut, dat ging tot afgelopen weekend erg goed eigenlijk. Misschien ging ze steeds net te laat naar bed. Twee slaapjes ging echt niet meer, de middagdut werd dan consequent geweigerd (en dan moest ze dus doortrekken van half 11 - half 7).
Gelukkig blijft ze wel vrolijk, ook al slaapt ze nauwelijks/weinig.
Voor mij niet bekend, J slaapt altijd veel

Maar ik zou haar erin volgen en dan slaapt ze dus gewoon minder dan gemiddeld.

Ik heb inmiddels besloten dat ik hetzelfde doe met het eten van J. Het kind heeft avondeten gewoon al wekenlang geschrapt. Eet kruimeltjes brood en knabbeltjes. Gister bij CB toch goed gegroeid dus ik laat het maar. Dan eet hij maar minder groente dan gemiddeld
pi_207067357
Hier gaat korter en later gaan slapen doorgaans gepaard met tandjes. Zou dat nog kunnen?
Hier lijkt het qua stukjes eten eindelijk beter te gaan. Van de week gingen er regelmatig 2 boterhammen in voor de lunch. Nu zijn er 3 kiesjes onderweg, dus gaat het even wat minder.
pi_207069242
Nog geen zichtbaar zicht op kiezen, maar zou wel kunnen. Ze heeft vandaag ook niet zo'n lekkere dag gehad. Vanochtend was het 4:00 uur en ze viel pas om 6:15 uur weer in slaap, huilend bij mijn man (ik moest me klaarmaken om te gaan werken). Er is duidelijk wat aan de hand. Ze heeft geen verhoging/koorts, maar ook vandaag overdag weinig geslapen en vanmiddag heel de tijd bij de gastouder geplakt. Thuis was ze ook erg timide en heeft ze met moeite een klein toetje gegeten, avondeten wilde ze niet. Nu aan de borst drinkt ze ook niet als normaal. Erg gek gedrag als je haar normaal kent als haar drukke zelf...
pi_207069799
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 18:55 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Nog geen zichtbaar zicht op kiezen, maar zou wel kunnen. Ze heeft vandaag ook niet zo'n lekkere dag gehad. Vanochtend was het 4:00 uur en ze viel pas om 6:15 uur weer in slaap, huilend bij mijn man (ik moest me klaarmaken om te gaan werken). Er is duidelijk wat aan de hand. Ze heeft geen verhoging/koorts, maar ook vandaag overdag weinig geslapen en vanmiddag heel de tijd bij de gastouder geplakt. Thuis was ze ook erg timide en heeft ze met moeite een klein toetje gegeten, avondeten wilde ze niet. Nu aan de borst drinkt ze ook niet als normaal. Erg gek gedrag als je haar normaal kent als haar drukke zelf...
Oef, bereid je maar voor op een zieke dreumes en getorpedeerde werkweek
pi_207070679
Ze komt net weer uit de snotneus-week. Ze heeft een hoest, maar slijm zit wel los.
Nu lijkt ze niet te willen liggen. Ze is al een paar keer overeind gekomen in bed weer. Drinken wilde ze weinig. Man zit er nu bij. Ze was net wel in slaap gevallen tegen de spijltjes aan, rechtop dus. :D Die is hartstikke moe, maar toch nog eigenwijs.
Ik bereid me inderdaad maar voor op een zware nacht. Dan kan het alleen maar meevallen. Ik zet voorlopig even in op kiezen of op keel-/oorpijn.
pi_207070708
Oh, en ik ben morgen vrij. Dat maakt het ietsje minder erg.
  woensdag 14 december 2022 @ 14:10:01 #161
319308 Tink89
To live is to dance
pi_207078076
Niet willen liggen, kan duiden op oorontsteking.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_207078247
Hoe was de nacht uiteindelijk komkommer?

Hier sinds een week bijna elke nacht doorlekken. Bovenlangs de luier bij de navel. We hebben al maat groter geprobeerd en luier achterste voren. Beide geen effect. Iemand goede suggesties?
pi_207079118
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 14:29 schreef LauriLynne het volgende:

Hier sinds een week bijna elke nacht doorlekken. Bovenlangs de luier bij de navel. We hebben al maat groter geprobeerd en luier achterste voren. Beide geen effect. Iemand goede suggesties?
Is de romper te krap?
pi_207080168
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 14:29 schreef LauriLynne het volgende:

Ander merk luier? Wij zijn van pampers naar huggies geswitcht toen en merkten verschil. En vouw je het randje bij de navel naar beneden? Mijn vriend doet dat altijd waardoor Bubbles ook doorlekt aan de bovenkant bij haar navel. Ik laat het randje altijd over haar navel zitten en dan lekt ze niet door.
  woensdag 14 december 2022 @ 18:01:56 #165
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_207080290
Bij ons was de romper toen ineens ook de schuldige. Zodra we over gingen op een hemd stopte het doorlekken! En 's avonds niet te veel drinken voor bed. Ander merk luiers kan ook nog wel eens werken!
pi_207081272
Dank voor de input dames!
Ze draagt romper maat 74/80 van de hema. Verder zit ze in kleding maat 74. Dus we gaan even de volgende maat scoren, dit is makkelijk uit te proberen. Anders gaan we voor een ander merk. We hebben nu pampers. Omslaan doen we niet.
pi_207081490
Uiteindelijk was er vannacht niets aan de hand. Nadat ze 's avonds sliep, werd ze iets voor vijven pas wakker. Toen goed gedronken (liggend) aan twee kanten en weer zonder problemen verder getukt tot 6:45. Prima nacht dus. Ik was zowaar uitgerust.
Ook vandaag overdag niets aan de hand. Wat het nou weer was? Geen idee, merkwaardige dreumesen.

@ LL: hier lekt ze ook door als de luier niet goed uit kan zetten door een romper die goed aansluit. Daar zijn we in de nacht dus mee gestopt. In de nacht heeft ze nu de rompers van de Hema, 86-92, die zijn nog veel te groot bij de onderkant (maar wel fijn voor de nacht). Overdag kan ze 74-80 nog, maar we gaan binnenkort over naar altijd 86-92, denk ik. Zou ook wel logisch zijn, want eigenlijk al haar kleding is nu maat 86 (of 92 als het maillots/leggings/rokjes met elastiek zijn).
pi_207083715
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 19:39 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Uiteindelijk was er vannacht niets aan de hand. Nadat ze 's avonds sliep, werd ze iets voor vijven pas wakker. Toen goed gedronken (liggend) aan twee kanten en weer zonder problemen verder getukt tot 6:45. Prima nacht dus. Ik was zowaar uitgerust.
Ook vandaag overdag niets aan de hand. Wat het nou weer was? Geen idee, merkwaardige dreumesen.

@ LL: hier lekt ze ook door als de luier niet goed uit kan zetten door een romper die goed aansluit. Daar zijn we in de nacht dus mee gestopt. In de nacht heeft ze nu de rompers van de Hema, 86-92, die zijn nog veel te groot bij de onderkant (maar wel fijn voor de nacht). Overdag kan ze 74-80 nog, maar we gaan binnenkort over naar altijd 86-92, denk ik. Zou ook wel logisch zijn, want eigenlijk al haar kleding is nu maat 86 (of 92 als het maillots/leggings/rokjes met elastiek zijn).
Ineens bedenk ik mij dat ik eerder al eens romperverlengers heb gemaakt. Toen voor een andere reden. Morgen maar is aan de knutsel. Klinkt alsof dat wel is het probleem kan zijn.
pi_207085003
@LauriLynne: morgenochtend koffie? ;)
pi_207085580
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 22:15 schreef _Lily_ het volgende:
@:laurilynne: morgenochtend koffie? ;)
Ik ga morgen de nacht in 😔
  dinsdag 27 december 2022 @ 09:28:38 #171
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_207250727
Bambi heeft hoge koorts (39,6) en is flink verkouden. Zal wel het RS-virus zijn dat nu rondgaat. Ze is al een week goed verkouden maar sinds een paar dagen gaat de temperatuur omhoog. Assistente van de huisarts gaf aan het nog even aan te kijken, omdat het nu toch vooral uitzieken is. Zo sneu ;( Gelukkig werkt de pcm een beetje.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_207251367
Ahww beterschap voor bambi!

Ik denk dat Otis een paar weken terug ook RS te pakken had, maar hij kwam er goed door heen moet ik zeggen. Ook flink verkouden, hoge koorts en op het hoogtepunt een tikkeltje aan het neusvleugelen, maar dat was gelukkig maar van korte duur. Ik merkte dat ik wel even extra alert was, continu alles checken. Maar waar z'n broer compleet apathisch werd, had hij dat helemaal niet. Dus gelukkig geen ziekenhuistaferelen met deze jongen :P

Ben weer helemaal down memorylane gegaan deze dagen :') Ga ik weer allemaal foto's zitten bekijken enzo. Weet ook niet zo goed waarom, maar een vriendin zei dat dat vast te maken heeft met verwerking :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Aure op 27-12-2022 11:04:19 ]
pi_207251767
Beterschap TGND! Hier 3 weken geleden ook iets dat leek op RS. Bakken snot en op zn hoogst 40,2 graden koorts. Het is zielig als ze zo ziek zijn.

Gelukkig Aure dat O er goed doorheen kwam.

Hoe was jullie kerst?

Hier heeft ze zich 2 dagen voorbeeldig gedragen moet ik zeggen. Ondanks weinig slaap en veel prikkels. Deze week is het kdv dicht dus heeft ze een weekje om bij te komen.
pi_207252320
Kerst was prima, maar ze waren wel beiden compleet uitgeput. Otis sliep gewoon door tot kwart voor 6 in eigen bed en daarna nog tot half 8 bij ons. Zn broer hebben we achter gelaten bij opa en oma en die heeft daar ook doorgeslapen. Zo fijn!
pi_207252876
Hier bar en boos met de nachten momenteel. Rustig twee/drie uur wakker voordat ze weer verder wil slapen. Blij dat ik vakantie heb, want dit sloopt best wel. Gisteren heeft ze bijna drie uur getukt (overdag), ze was uitgeput nadat ze 4:20 uur al wakker was en niet meer wilde slapen.
Er komen tanden en kiezen aan, ik zie verschillende puntjes op verschillende plekken door het tandvlees heen komen.
Overdag is ze ook huileriger en plakkerig. Soms gaat het wel goed en speelt ze ineens een uur zelf.

Wij gaan zometeen een paar dagen naar de Beekse Bergen. Man heeft afgelopen zondag wel positief getest op corona, maar heeft niet meer dan een snotneus. We gaan gewoon en we zien het wel, bij de dieren kijken en in het huisje chillen gaat sowieso. Dreumes en ik hebben (nog) nergens last van. We slapen wel apart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')