Dat is alvast voor de schmink vanavond ( hoop ik)😁quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:33 schreef Frummelie het volgende:
Jemig wat is er met Esther gebeurd... die ogen...😳
5 euro! ( of het is een kratje van de kostuums)quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:40 schreef Ebinas het volgende:
Pssssssssssst Febo, Kratje!!!
[ afbeelding ]
In principe heeft ze natuurlijk gewoon een vriend buiten ,maar ik zie wel dat ze de laatste tijd steeds meer naar elkaar toetrekken . Mijn indruk is dat ze een deel bewust doen ,maar dat een deel ook echt isquote:
Ik dacht dat het schmink was voor het halloween feestquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:33 schreef Ebinas het volgende:
Ze vertelde net ook aan JW, waar ze nu niet mee zit dat ze ondergoed kwijt is. Want bewust had ze geen leuke meegenomen (tuurlijk)
En nu zie ik dat ze zich ook nog extra mooi heeft gemaakt voor hem![]()
[ afbeelding ]
Is het ookquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik dacht dat het schmink was voor het halloween feest
Slagerquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik hoorde hem vanmorgen zeggen dat hij een slager is...
quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat jeffrey ook wel smoor is op KimD...hij is alleen beter in de coole boy spelen denk ikquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze mogen elkaar wel echt, dus dat geloof ik niet
Het ligt er voor mij wel allemaal wat te dik bovenop van die tweequote:Op zondag 23 oktober 2022 15:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat jeffrey ook wel smoor is op KimD...hij is alleen beter in de coole boy spelen denk ik
Ik zie het verband niet...quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]Ik hoorde hem vanmorgen zeggen dat hij een slager is...quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat dat elimineren nu wat vaker zal zijn , maar de keuzes van hun vertrouw ik niet meer.quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:58 schreef Ebinas het volgende:
Zal leuk zijn als er straks eentje verdwijnt, omdat eliminatie tijdens Halloween
Ik heb juist het idee dat ze TE losjes doen en te vaak zeggen dat ze vriendschap hebben, elkaars maatje zijn...nog ff en Jeffrey noemt haar zijn zusjequote:Op zondag 23 oktober 2022 15:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het ligt er voor mij wel allemaal wat te dik bovenop van die twee
Ik zie het verband niet...quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nee, dat laatste is wel een dingetje.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat dat elimineren nu wat vaker zal zijn , maar de keuzes van hun vertrouw ik niet meer.
Ik zie het verband niet...quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies , maar soms doen ze ook alsof ze meer hebben , niet qua kussen maar qua aanraken ziet het er soms erg fake uitquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat ze TE losjes doen en te vaak zeggen dat ze vriendschap hebben, elkaars maatje zijn...nog ff en Jeffrey noemt haar zijn zusje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |