Ja klag'n en daarna zegg'n hetquote:Op zondag 23 oktober 2022 14:38 schreef Poesjuh het volgende:
Doet JW weleens wat behalve op de bank zitten, tanden stoken of kaarten....
Zoals nu ook weer op de bank
Ik zou echt helemaal gek worden van zo'n superdruk aanwezig gastje in huis.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:56 schreef Ebinas het volgende:
Vraag me af of Martin wel proeft wat hij eet.
Dit is zo snel mogelijk wegstouwen
Misschien slaapt er iemandquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:05 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom praten Eric. GJ en Sasha zo zachtjes?
Die zijn smoor op elkaar maar willen geen stelletje zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:32 schreef engine het volgende:
Gewoon, je bent me maat.
Kim kan niet zonder Jeff.
Kim in ieder geval op Jeffquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die zijn smoor op elkaar maar willen geen stelletje zijn.
Ben ik benieuwd hoe lang ze dat volhouden.
Datzelfde heb ik met Jeff en Kim D .quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:31 schreef Rhosyn het volgende:
Esther zit weer aan JW geplakt. Ze praten over de potloden die verdwenen zijn. JW wil zich er niet druk om maken. Potloden weg jammer dan dan schrijven we niet. Of we bestellen nieuwe. Niet er over zeuren aan mijn kop.
Nou dat extra mooi maken is niet helemaal geluktquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:33 schreef Ebinas het volgende:
Ze vertelde net ook aan JW, waar ze nu niet mee zit dat ze ondergoed kwijt is. Want bewust had ze geen leuke meegenomen (tuurlijk)
En nu zie ik dat ze zich ook nog extra mooi heeft gemaakt voor hem![]()
[ afbeelding ]
Dat is alvast voor de schmink vanavond ( hoop ik)😁quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:33 schreef Frummelie het volgende:
Jemig wat is er met Esther gebeurd... die ogen...😳
Ik zag eerder ook Sasha zichzelf wit makenquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat is alvast voor de schmink vanavond ( hoop ik)😁
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |