nee maddy voelt zich opgeslotenquote:
Dan is het vreemd en mag hij Maxx idd nietquote:
Ik vind dit echt vreselijk... ik kan het bijna niet aanzien, ik zou die Wanda wel door m'n Ipad willen trekken...quote:Op zondag 23 oktober 2022 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat de Febo dan ook niet ingrijpt
dat mens dat krijgt echt een break down op deze manier
Bullpoep ze heeft zich zelf in deze situatie gewerkt.quote:Op zondag 23 oktober 2022 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee maddy voelt zich opgesloten
ingeklemt
en die bevriest dus in zo een situatie
Alsof jij met gemak 2x je eigen lichaamsgewicht op kan tillenquote:Op zondag 23 oktober 2022 10:34 schreef greysbones het volgende:
Nadir krijgt een gewicht van 24 kilo bijna niet omhoog![]()
![]()
Ze had allang moeten stoppen met haar de leiding te geven. Jeff gaf haar gisteren ook dat advies en wilde haar daar in steunen. Ze zegt zelf ook zo genoeg van haar te hebben maar ze doet er niets mee. Ik denk dat ze uit verschillende hoeken daar hulp krijgt als ze dat vraagt.quote:Op zondag 23 oktober 2022 10:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind dit echt vreselijk... ik kan het bijna niet aanzien, ik zou die Wanda wel door m'n Ipad willen trekken...
quote:Op zondag 23 oktober 2022 10:43 schreef D. het volgende:
[..]
Alsof jij met gemak 2x je eigen lichaamsgewicht op kan tillen
Voor dat ze die kamer had verraden probeerde heks Wanda al over haar te bazen. Zij is zo dominant wat Maddy betreft, dat zal ze bij de meesten daar niet doen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 10:42 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Bullpoep ze heeft zich zelf in deze situatie gewerkt.
Ja klopt.. helemaal waar..quote:Op zondag 23 oktober 2022 10:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze had allang moeten stoppen met haar de leiding te geven. Jeff gaf haar gisteren ook dat advies en wilde haar daar in steunen. Ze zegt zelf ook zo genoeg van haar te hebben maar ze doet er niets mee. Ik denk dat ze uit verschillende hoeken daar hulp krijgt als ze dat vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |