He bahquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien hebben ze behoefte aan coitus
tis echt waarquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is niet het eerste waar ik aan dacht
Ik begrijp jou wel jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
He bah
Nouja, niet dat, eh....je begrijpt me wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mirthe tegen BabetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Babette tegen WendySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Ik weet het niet, ik hoorde alleen de vraag van Sasha aan Zoequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis echt waar
of hebben we het niet over dit spel?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik hoorde alleen de vraag van Sasha aan Zoe![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Weet Erik ondertussen al dat Zoe op hem gestemd heeft? Naast die drie anderen terwijl niet op het scherm?
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Zoe heet op Jeff gestemdquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:55 schreef Kakadylo het volgende:
Weet Erik ondertussen al dat Zoe op hem gestemd heeft? Naast die drie anderen terwijl niet op het scherm?![]()
![]()
Nadir kan goed fluiten.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
De plaatsvervangende schaamte van die hele bank viel op het scherm af te lezenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:56 schreef greysbones het volgende:
ik hoor alleen Nadir erg irritant doenWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Radetsky mars.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jasper gaat kapot, zag er niet goed uit ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: