Stoere jongenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:33 schreef Kakadylo het volgende:
Nadir zit altijd zo breed op die bank
Die pammetjes zijn nou eenmaal geestverruimend....zijn hele aura voelt breed aan voor hemquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:33 schreef Kakadylo het volgende:
De kaneel?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Anders glijdt ie tussen de kussens door
En hij is zo smalquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:33 schreef Kakadylo het volgende:
Anders glijdt ie tussen de kussens doorquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:33 schreef Kakadylo het volgende:
Pammetjes zijn niet geestverruimendquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:34 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Die pammetjes zijn nou eenmaal geestverruimend....zijn hele aura voelt breed aan voor hem
ze hadden het ook beter buiten kunnen doenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dit parcours wel heel leuk verzonnen, maar het duurt veel te lang. Voordat iedereen is geweest is de belangstelling er af en dwaalt iedereen door de loods.
Ik zie Wendy daar best voor aanquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:36 schreef Kakadylo het volgende:
Het is zo subtiel dat je ook niet gaat zeggen 'pleurt op man' maar prettig is anders
Was eerlijker geweestquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hadden het ook beter buiten kunnen doen
dat de anderen niet mochten kijken
Nu kunnen ze de kunst afkijken, maar alsnog duurt het ontzettend langquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hadden het ook beter buiten kunnen doen
dat de anderen niet mochten kijken
Beter ga je gewoon even wat drinken halen en kijk je of ie het vervolgens weer doetquote:
de eersten waren leukquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu kunnen ze de kunst afkijken, maar alsnog duurt het ontzettend lang
Maar jij bent degene die ernaar blijft kijkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
de eersten waren leuk
vanaf nu wordt het saai
Gewoon een elleboog in zn ribben ... zo van handen thuis eikelquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:36 schreef Kakadylo het volgende:
Het is zo subtiel dat je ook niet gaat zeggen 'pleurt op man' maar prettig is anders
ik doe meer dan alleen dit kijkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar jij bent degene die ernaar blijft kijken
Aan zijn linkerkantquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon een elleboog in zn ribben ... zo van handen thuis eikel
TMIquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik doe meer dan alleen dit kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |