Hij is van zichzelf al een druktemaker, en met een hyper-Moriama wordt dat er niet beter op natuurlijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zou iets rustiger moeten doen
die vrouw heeft volgens mij 2 nieuwe knieenquote:
Alleen knieën helpt niet he, de rest moet ook meequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
die vrouw heeft volgens mij 2 nieuwe knieen
die moet toch als de brandweer kunnen gaan![]()
Ze heeft haar lichaamsbouw niet meequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
die vrouw heeft volgens mij 2 nieuwe knieen
die moet toch als de brandweer kunnen gaan![]()
Kwestie van tijd, dat hoofd heeft ie bijna de hele dagquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:09 schreef greysbones het volgende:
wilde net dat chagi hoofd van Marciano cappen
te laat
uhuquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:10 schreef Ireth het volgende:
Moeten ze nou zo wisselen? Martin geblinddoekt en mora hem leiden/lijden?
Ik geloof dat hij er niet veel zin in hadquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:09 schreef greysbones het volgende:
wilde net dat chagi hoofd van Marciano cappen
te laat
hem laten lijdenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:10 schreef Ireth het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:10 schreef Ireth het volgende:
Met wie zat hij in een team?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij er niet veel zin in had
Dat wordt lijden jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:10 schreef Ireth het volgende:
Die zijn zo lelijk, volgens mij is 'lekker lopen' juist het enige wat ze bijdragenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:13 schreef greysbones het volgende:
die schoenen van Ruben
dat moet toch ook niet lekker lopen
En volgens mij zijn net alleen de eerste twee duo's aangekondigdquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb niet alles onthouden, en viel er in toen het overleg al bezig was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |