Heb geen idee, kijk het eigenlijk bijna nooit..quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als er een koppel uitgaat komt er wel een nieuwe toch?
Ik dit seizoen ook bijna niets gezienquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb geen idee, kijk het eigenlijk bijna nooit..
Wat kijk je wel dan, series op Netflix? Op tv is er niet veel leuks op vind ik.. af en toe dat even wat kijk omdat ik dan geen zin heb om te streamenquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dit seizoen ook bijna niets gezien
Ik lig al een week ziek iop de bank en heb veel kerstfilms gekeken 🤣🤣🤣🤣quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat kijk je wel dan, series op Netflix? Op tv is er niet veel leuks op vind ik.. af en toe dat even wat kijk omdat ik dan geen zin heb om te streamen
Kerstfilms zijn goed voor de ziel en jouw ziel heeft veel goeds nodigquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lig al een week ziek iop de bank en heb veel kerstfilms gekeken 🤣🤣🤣🤣
Daarvoor weinig tijd om iets te kijken weken geklepperd naar mijn vader. Toen naar Henk, die nog steeds in het ziekenhuis ligt. Maar ik mag al sinds vorige week dinsdag niet bij hem i.v.m mijn bronchitus
Ah die zijn idd al weer te zien overal..quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lig al een week ziek iop de bank en heb veel kerstfilms gekeken 🤣🤣🤣🤣
Daarvoor weinig tijd om iets te kijken weken geklepperd naar mijn vader. Toen naar Henk, die nog steeds in het ziekenhuis ligt. Maar ik mag al sinds vorige week dinsdag niet bij hem i.v.m mijn bronchitus
Ja al drie weken. En de komende twee weken komt hij ook niet naar huis 😢quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah die zijn idd al weer te zien overal..
Ligt toch al best lang in huis ziekenhuis?Hopen dat je snel weer opknapt en bij hem langs kan
Pff. en waarom mag die niet naar huis dan? Hoe is gegaan met de lekkage die hij had?quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja al drie weken. En de komende twee weken komt hij ook niet naar huis 😢
😘 lekker ontspannen. Romantiek ten top die kerstfilms 🤣quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kerstfilms zijn goed voor de ziel en jouw ziel heeft veel goeds nodig![]()
Omdat het nog niet zo goed gaat. Het dreigde een week geleden helemaal fout te gaan. Hij krabbeltje beetje bij beetje op. Maar afgelopen vrijdag weer geopereerd tja als je dan zo verzwakt bent wordt je weer terug geworpen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pff. en waarom mag die niet naar huis dan? Hoe is gegaan met de lekkage die hij had?
Wat ellende toch meid. Voor hem maar zeker ook voor jou, wat een zorgen heb je toch in je leven. Je hebt amper de tijd om ergens echt stil bij te staan heb ik het idee. Sta niet raar te kijken als de klapper komt wanneer je een beetje rust krijgt. Mentaal gezien. Je bent een ongelooflijk sterke vrouw dat je dit allemaal kan dragen. Ik heb echt diep respect voor jou, niet veel mensen doen jou dit zo sterk na! Be proudquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat het nog niet zo goed gaat. Het dreige een week geleden helemaal fout te gaan. Hij krabbeltje beetje bij beetje op. Maar afgelopen vrijdag weer geopereerd tja als je dan zo verzwakt bent wordt je weer terug geworpen.
Ze hebben de lekkende darm gehecht en de boelmvacuum gemaakt zodat het goed kan helen. Maar dat gaat weer met veel oijn en ongemak gepaard.
Hij mag nu drie keer per dag twee eetlepeltjes vla staande opeten
Zijn maag begint heel langzaam te werken katheter is er gisteren ook uitgehaald. Dat werkt ook weer. Niets werkte meer, zijn damren niet, maag niet en plassen ging niet.
Dank je Childquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat ellende toch meid. Voor hem maar zeker ook voor jou, wat een zorgen heb je toch in je leven. Je hebt amper de tijd om ergens echt stil bij te staan heb ik het idee. Sta niet raar te kijken als de klapper komt wanneer je een beetje rust krijgt. Mentaal gezien. Je bent een ongelooflijk sterke vrouw dat je dit allemaal kan dragen. Ik heb echt diep respect voor jou, niet veel mensen doen jou dit zo sterk na! Be prouden heel erg veel sterkte en een dikke knuffel voor jullie beiden
Dat is idd wel weer inpakt op je lichaam, als je geopereerd moet worden als je al verzwakt bent.. Jemig dat is ook niet niks zeg, hopen dat hij toch snel weer wat meer kan en mag eten..quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat het nog niet zo goed gaat. Het dreige een week geleden helemaal fout te gaan. Hij krabbeltje beetje bij beetje op. Maar afgelopen vrijdag weer geopereerd tja als je dan zo verzwakt bent wordt je weer terug geworpen.
Ze hebben de lekkende darm gehecht en de boelmvacuum gemaakt zodat het goed kan helen. Maar dat gaat weer met veel oijn en ongemak gepaard.
Hij mag nu drie keer per dag twee eetlepeltjes vla staande opeten
Zijn maag begint heel langzaam te werken katheter is er gisteren ook uitgehaald. Dat werkt ook weer. Niets werkte meer, zijn damren niet, maag niet en plassen ging niet.
Thnx 😘quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is idd wel weer inpakt op je lichaam, als je geopereerd moet worden als je al verzwakt bent.. Jemig dat is ook niet niks zeg, hopen dat hij toch snel weer wat meer kan en mag eten..
Dat is in ieder geval weer goed nieuws.. Sterkte voor jou en ook Henk..
Welnee, tenminste van mij niet.. weet niet of je Videoland hebt?quote:
Heb ik niet.quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welnee, tenminste van mij niet.. weet niet of je Videoland hebt?
En op tv elke werkdag om 18:20quote:
Ik heb er nog niks van gezien.quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En op tv elke werkdag om 18:20
Op tv ook niet maar de streams wel..quote:
Kan je die streams alleen op videoland zien?quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Op tv ook niet maar de streams wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |