Kan je ook nog niet terug vinden. Komt er morgen avond pas op 😉quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oja, welke aflevering is het? Kon het zo niet vinden op VL
Ah ok, misschien maar kijken als ik het niet vergeetquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je ook nog niet terug vinden. Komt er morgen avond pas op 😉
Heb de reminder op tv aangezet. Vergeet het ook steeds te kijken de laatste weken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, misschien maar kijken als ik het niet vergeet
Ah dat heb ik niet..quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb de reminder op tv aangezet. Vergeet het ook steeds te kijken de laatste weken.
Heb geen ziggo meer..quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan via het kastje van ziggo. Of heb je geen ziggo?
Oke. Dan kan je je wekker stellen op je mobiel om 18.55 uur 🤣quote:
Goede tip wel dankuquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke. Dan kan je je wekker stellen op je mobiel om 18.55 uur 🤣
Graag gedaan.quote:
En dat hij de naam van haar ook vergeetquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Vond hem wel kwallerig overkomen in dat kleine stukje.
Vind hem er ook onverzorgd uitzien
Ja erg toch. Dat je het een keer vraagt oke. Maar dan een tweede keer ook nog pppffquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dat hij de naam van haar ook vergeet
Weet het vast de dag er na al niet meerquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja erg toch. Dat je het een keer vraagt oke. Maar dan een tweede keer ook nog pppff
Die kans zit er zo maar in 🤣🤣quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet het vast de dag er na al niet meer
Heb ik ook altijd even last van. Maar komt goedquote:Op maandag 31 oktober 2022 07:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een paar dagen niet kunnen kijken en nu kom ik er niet meer goed in
Ook wel een keertje lekker een avondje niet streamenquote:Op maandag 31 oktober 2022 07:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo, een avondje niet streamen en heel wat topics om te lezen, maar ik ben bij.
Misschien maar goed ook Child 😉quote:Op maandag 31 oktober 2022 07:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een paar dagen niet kunnen kijken en nu kom ik er niet meer goed in
Lldl begint 😉quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Of wat filmpjes kijken die in het topic staan
Vind het saai worden,t is dat er af en toe een discussie is of ruzie
En de COS gezellig is, anders was ik al afgehaakt
Ben aan t kijkenquote:
N Og geen boyd gezien 🤣quote:
Komt morgen dan denk ik ofz, want ze laten toch maar twee koppels zien?quote:
Als er een koppel uitgaat komt er wel een nieuwe toch?quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komt morgen dan denk ik ofz, want ze laten toch maar twee koppels zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |