Ja juist .. volg het ook niet echt meer.quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de een hoort dit, de ander dat, de een tikt van stream 1 de ander van stream 2
Ik heb het door omstandigheden tot nu toe ook niet echt kunnen volgen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:34 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ja juist .. volg het ook niet echt meer.
Ik heb dat nooit gedaan de hele dag streamen .. had ik nooit tijd voorquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het door omstandigheden tot nu toe ook niet echt kunnen volgen.
Hopelijk straks als BB begint is de ellende hier een beetje voorbij en kan ik dat wel gaan volgen.
Maar hele dat voor de stream zitten wil ik niet meer. Dat heb ik met Utopia gedaan en mij zelf beloofd dat nooit meer te doen.
O dat is raarquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:50 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gedaan de hele dag streamen .. had ik nooit tijd vooren nu ik tijd heb heb ik er geen trek meer in.
Niet elke RLS is hetzelfde .. vond Utopia ook stukken leuker maar ook die haalde het niet bij DGK daar waren zelfs 2e kamer vragen en dat was meteen het einde van DGK.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is raar
Bij Utopia heb ik het veel gedaan, maar mij voorgenomen dat nooit meer te doen
Baalde als ik een afspraak had of visite binnen kwam, te gek voor woorden.
DGK heb ik niet zo gevolgd, wel af en toe even maar niet zo fanatiek, Utopia wel heel ergquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:41 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Niet elke RLS is hetzelfde .. vond Utopia ook stukken leuker maar ook die haalde het niet bij DGK daar waren zelfs 2e kamer vragen en dat was meteen het einde van DGK.
De kijkers mogen hier niets .. ze mogen alleen kijken zonder inspraak.. valt me tegen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DGK heb ik niet zo gevolgd, wel af en toe even maar niet zo fanatiek, Utopia wel heel erg
Maar ze mogen nu zo weinig meer en zoveel SL
Hier gebeurd eigenlijk helemaal niet veel. Maar wie weet wat niet is kan nog komen
Ja bij EJVJL mag je als kijker helemaal niets. Ja kijken dat is allesquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:49 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
De kijkers mogen hier niets .. ze mogen alleen kijken zonder inspraak.. valt me tegen.
En bij DGK waren 2ekamervragen en sinds dien mocht er een stuk minder ... was het begin van de "woke" gedachte.
Juist.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja bij EJVJL mag je als kijker helemaal niets. Ja kijken dat is alles![]()
Sommige streamers hebben zelf de RLSsen zelf om zeep geholpen door om alles te gaan mailen/bellen. Er werd gemaild als ze iemand niet mochten zodat die persoon niet zou krijgen wat hij of zij wilde. Alles om die persoon kapot te maken.
Ik vond het soms erg ver gaan
Ik ga weer richting ziekenhuis, wat een geklepperquote:
Later.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga weer richting ziekenhuis, wat een geklepper
Tot later
Je zou blij moeten zijn dat er nog iemand in de COS zitquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Je kunt wel merken dat het weer weekend is met de ontzettende hoeveelheid off-topic posts on de CoS. Zondagsposters zullen we maar zeggen...
Heb wel geveegd. Ellende is dat op 1 offtopic post meerdere offtopic posten komen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Je kunt wel merken dat het weer weekend is met de ontzettende hoeveelheid off-topic posts on de CoS. Zondagsposters zullen we maar zeggen...
haha ... sws.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je zou blij moeten zijn dat er nog iemand in de COS zit
Genoeg brandjes Lionquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Goedemorgen, teruglezend was het me het nachtje wel idd.. Ben benieuwd ook hoe ze wakker worden, en of er nog veenbrandjes zijn.
Maar eerst koffie idd
Ik heb meer moeite met mensen die weigeren terug te lezenquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou als er 3 topics moet terug lezen van de avond/nacht dan doe ik dat niet.. scroll soms er wel even snel door heenquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb meer moeite met mensen die weigeren terug te lezen
Vooral als er weinig tot niks aan de hand is volgens mijquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:54 schreef Cargamelk het volgende:
Streamlocks worden langer en komen vaker![]()
Kunnen we vast weer wennen als BB begintquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vooral als er weinig tot niks aan de hand is volgens mij
Daar zal ook wel weer gebeuren idd..quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:58 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Kunnen we vast weer wennen als BB begint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |