Yep..quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan je die streams alleen op videoland zien?
Nee, maar wel filmpjes JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #1quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan ga ik het niet zien.
Is er elke dag een samenvatting?
Hoe duur is dat videoland eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, maar wel filmpjes JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #1
Ik ook best een lijst nog, en er komen steeds weer nieuwe bijquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Goeie series wel die ik nog wil zien....
Hoevaak zie je reclame dan?quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:46 schreef Cargamelk het volgende:
Ik heb videoland voor 0,99 cent p/m en dat voor 12 maandendan wel met reclame maar dat is zo weinig is wel te doen , het is iig stukken minder dan Youtube waar er soms langere reclames zijn dan content.
Op videoland 2 stuks voor ieder programma en vaak ook niet .. heb gisteren de verraders haloween gekeken daar had ik voor meerdere afleveringen maar 1x reclame, voor Youtube heb ik ook een adblocker maar niet voor de android toestellen want die zijn er niet dus kijk ik vaker op de pc dan op de tvquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoevaak zie je reclame dan?
Op YouTube gebruik ik adblocker
Oh dat valt nog wel mee idd..quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:04 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Op videoland 2 stuks voor ieder programma en vaak ook niet .. heb gisteren de verraders haloween gekeken daar had ik voor meerdere afleveringen maar 1x reclame, voor Youtube heb ik ook een adblocker maar niet voor de android toestellen want die zijn er niet dus kijk ik vaker op de pc dan op de tv
Gebruik mobiel alleen om te bellen .. ga niet op zo'n klein schermpie kijken als ik het ook op de computer kan .. heb een grote monitor 32 inch kan ik zonder bril kijkenquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat valt nog wel mee idd..
Klopt die is er niet, of je moet dan al via je browser op je mobiel youtube kijken
Maar dat is ook niks
Op tvquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:16 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Gebruik mobiel alleen om te bellen .. ga niet op zo'n klein schermpie kijken als ik het ook op de computer kan .. heb een grote monitor 32 inch kan ik zonder bril kijken
Ik wacht op vervolgen van shadow and bones en Sandman. Volgend jaar pas.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook best een lijst nog, en er komen steeds weer nieuwe bij
Dat duurt nog even..quote:Op woensdag 2 november 2022 10:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wacht op vervolgen van shadow and bones en Sandman. Volgend jaar pas.
Ja op tv. Loopt wel achter met de streams uiteraard.quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan ga ik het niet zien.
Is er elke dag een samenvatting?
Die wil ik idd ook gaan kijkenquote:
Heb je gisteren lldl nog gekeken en zo ja was boyd er nu?quote:Op woensdag 2 november 2022 13:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die wil ik idd ook gaan kijken
Al vraag ik me af of nu kijken nog zin heeft. Ik heb n.l. nog helemaal niks gezien.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:13 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja op tv. Loopt wel achter met de streams uiteraard.
JAA / [JAA TV / LIVE #3] Een jaar van je leven #3
Lijkt me een topseriequote:Op woensdag 2 november 2022 13:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die wil ik idd ook gaan kijken
Niet gekeken, ik denk misschien vanavond of morgen..quote:Op woensdag 2 november 2022 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je gisteren lldl nog gekeken en zo ja was boyd er nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |