Je bent er nog en je hebt een leven buiten FOK!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb het wat druk de laatste tijd. Als het weer wat slechter wordt ga ik vanzelf weer wat meer posten. Maar ik lees nog wel af en toe mee hoor
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent er nog en je hebt een leven buiten FOK!
Morguh KWquote:Op zondag 23 oktober 2022 06:51 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen COS![]()
Slapers op beide streams. Maar goed het is ook nog vroeg.
quote:
Morguh Li0nquote:
Voor zover ik weet in januari inderdaad, verder nog niet veel over gehoord of gelezenquote:Op zondag 23 oktober 2022 10:46 schreef Cargamelk het volgende:
Al bekend wanneer BB komt ... weer in jan 2023?
Heb die weken geleden al gehadquote:Op zondag 23 oktober 2022 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Even een kwartiertje wachten in de prikstraat en lekker lurken in de CoS.
Ik heb maar 1 stream ..quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat wordt pittig on 4 streams te volgen... En 2 CoSen.
Corona prik gehadquote:Op zondag 23 oktober 2022 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Even een kwartiertje wachten in de prikstraat en lekker lurken in de CoS.
Had het net in RLS gezetquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:00 schreef Cargamelk het volgende:
Eerste details
Veel is er natuurlijk nog niet bekend over de inhoud, maar toch strooit RTL al met wat details. Zo staat het derde seizoen van Big Brother gepland voor de maanden januari en april 2023 en zal de reeks van maandag t/m zaterdag om 20:30 uur te zien op RTL 5 en 24/7 op streamingdienst Videoland. Net als afgelopen seizoen zal de liveshow op zaterdag plaatsvinden. Elke aflevering duurt gemiddeld zo'n 43 minuten.
Big Brother is in januari dus weer te zien op RTL 5.
Ja ben benieuwd hoe dat gaat verlopen, is bijna niet te doen denk ik 2 verschillende rls volgen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat wordt pittig on 4 streams te volgen... En 2 CoSen.
Niet om te cossen .. heb hier al problemen mee.quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd hoe dat gaat verlopen, is bijna niet te doen denk ik 2 verschillende rls volgen.
Gaat het je te snel?quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:16 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Niet om te cossen .. heb hier al problemen mee.
Ja de een hoort dit, de ander dat, de een tikt van stream 1 de ander van stream 2quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:28 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ja .. het is van de hak op de tak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |