Omdat isaac dacht dat hij de enige lener was. En maddy dit nooit eerlijk noemde aan iemand..de 55 euro schuld aan isaac noemde zij ook nooit. Er werd letterlijk gevraagd staan we min en hoeveel staan we min. Antw was ja uhh we hebben niksquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:20 schreef Ebinas het volgende:
Rupert heeft 21 euro teruggehad, had hij voorgeschoten of zo iets.
Iig schrikt Isaac van het bedrag, is bijna zakgeld zegt hij
Dat bedoelde ik niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ik snap Erik zijn punt ook wel. Het kan toch dat hij prima voor iemand anders zijn kinderen kan zorgen zonder dat hij de behoefte heeft om eigen kinderen te maken.
Okquote:
Kinderen maken kan zonder tongquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ik snap Erik zijn punt ook wel. Het kan toch dat hij prima voor iemand anders zijn kinderen kan zorgen zonder dat hij de behoefte heeft om eigen kinderen te maken.
Ik denk meer dat erik bedoelt, dat kind heeft dan al een moeder die verantwoordelijk is en waarschijnlijk zelfs ook nog n vader zei hij, dus die zorg is niet voor mij is waarschijnlijk wat hij denkt. Hij snapt dat niet denk ik hahahaquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
Hij wil er niet meer bijneuken.. dat is een andere visiequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:27 schreef FreshFruit het volgende:
Erik wil de wereldbevolking inkrimpen.
Daar ben ik het ook wel mee eensquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:27 schreef FreshFruit het volgende:
Erik wil de wereldbevolking inkrimpen.
Ja datquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
Erik heeft geen probleem met een compleet gezinnetje.. maar Mama blijft dan wel verantwoordelijk voor de kids..
Lekker makkelijk
Het duurt even, maar laat Erik in zijn waanquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:29 schreef engine het volgende:
Erik snapt gewoon totaal niet dat hij geen kans maakt bij de dames.
Genoeg leuke dames voor erik na dit programmaquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:29 schreef engine het volgende:
*mompelt iets over iedere potje en dekseltjequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:29 schreef engine het volgende:
Ja dus echt niet. Maar laat hem lekker in zijn waan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:30 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Genoeg leuke dames voor erik na dit programma
Ik laat jou wel in je waan goed. Kom maar dames voor erikkkkkquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dus echt niet. Maar laat hem lekker in zijn waan.
Nee dank jequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:32 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik laat jou wel in je waan goed. Kom maar dames voor erikkkkk
Wie de fok is Sheldonquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:32 schreef Poesjuh het volgende:
Ja hij is klinisch, maar zat meiden ook. Sheldon krijgt ook gewoon een vriendinnetje hoor no worries erik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |