hooglanderveenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Overijssel hier .. zou het zelf niet zeggen, maar het klinkt me niet raar in de oren
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
hooglanderveen
daar woont hij als hij niet in Rusland is
quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
werk niet he
3 dingen tegelijk
Geen idee,quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:42 schreef D. het volgende:
Ik heb het even gemist, hebben ze Zoe nu bewust iets laten weten om de roddel te verspreiden?
Viel er een beetje in het midden in maar dit is dus niet het geval en dat maakt het zo vreemd en ondoordachtquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:42 schreef D. het volgende:
Ik heb het even gemist, hebben ze Zoe nu bewust iets laten weten om de roddel te verspreiden?
Ik weet het niet, Jeff heeft haar nog in de waan gelaten dat hij er hooguit over na wil denken. Maar dat was eigenlijk ook nog z'n denkwijze op dat moment.. Ik snap niet zo goed wat ze van Zoe willen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:42 schreef D. het volgende:
Niets over gezien iigquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:43 schreef D. het volgende:
Nadir vandaag nog geklaagd over 'heel veel pijn'?
Zag hem zelfs met kratjes sjouwen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:43 schreef D. het volgende:
Nadir vandaag nog geklaagd over 'heel veel pijn'?
Ik begreep uit deze cap ineens dat ik naar vertraagde streams zat te kijkenquote:
Johquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zag hem zelfs met kratjes sjouwen.
Tis gewoon een klein menneke. Volgens mij gaat het wel goed met hemquote:
Ah vandaar je commentaar op Wanda op iets wat ze een half uur geleden of zo zeiquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begreep uit deze cap ineens dat ik naar vertraagde streams zat te kijken
Jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ah vandaar je commentaar op de Wanda op iets wat ze een half uur geleden of zo zei
dom kindquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:50 schreef Kakadylo het volgende:
Middelpunt Zoe heeft momenteel haast alles wat ze hebben wil: 1) juicequeen 2) onderdeel van een groep 3) stoker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |