Nee, bewust ... ze vindt zichzelf meesterspionquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:34 schreef Ireth het volgende:
Net thuis, er heerst opwinding! Jeff voor manager, en Zoë is een onbewust doorgeefluik geworden begrijp ik??
Niet onbewust. Ze zat bij het gesprek van Jeff wan t ze wilde zelf ook Manager worden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:34 schreef Ireth het volgende:
Net thuis, er heerst opwinding! Jeff voor manager, en Zoë is een onbewust doorgeefluik geworden begrijp ik??
Nou ehhhh..die was knapperquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:35 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Zoe: de mata hari van de loods
Geen idee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:35 schreef Ireth het volgende:
Ja maar bedoelde meer dat ze er van uit gingen dat ze ging doorlullen? Dat dat vooropgezet was van Jeff en Jappie en Isaac?
Ik weet het niet .... ze vertrouwen haar niet volledig ....quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:35 schreef Ireth het volgende:
Ja maar bedoelde meer dat ze er van uit gingen dat ze ging doorlullen? Dat dat vooropgezet was van Jeff en Jappie en Isaac?
waar komt Jasper vandaan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Jasper o.a.
Als je die stemmen nodig bent dan vraag je Wendy.
ohh ja.. is dat niet iets wat mensen uit t noord/oosten zoals Groningen zeggen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Jasper o.a.
Als je die stemmen nodig bent dan vraag je Wendy.
Drenthequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:37 schreef Verida het volgende:
[..]
waar komt Jasper vandaan?
(mijn vriendin uit Friesland zegt dat ook zo )
Overijssel hier .. zou het zelf niet zeggen, maar het klinkt me niet raar in de orenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Friesland, Groningen, Drente komt nu naar voren
zou dus iets noordelijks kunnen zijn
Surprise!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu complotten om maandag zo min mogelijk mensen te laten zien dat Jeff zich verkiesbaar gaat stellen.
Jammer van Zoequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu complotten om maandag zo min mogelijk mensen te laten zien dat Jeff zich verkiesbaar gaat stellen.
Dat bedoelde ik dus!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:40 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe wordt gebruikt en gaat daarna klagen dat ze gebruikt wordt
Spelletje van Babette, soort parcours of zo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:42 schreef Ireth het volgende:
Waarom hangt er een soort waslijn door de loods?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |