ja dat snap ik. maar ik vind het fenomeen beef jerky gewoon niksquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je kunt het in principe zo kruiden als je zelf wilt. Wat ik gemaakt heb zit o.a. honing in![]()
(de rest is topgeheim) De volgende keer wil ik het roken op de bbq
In verhouding wel ja. 2kW stroom geeft ongeveer hetzelfde verwarmingsvermogen als 1m3 gas. Dus de rekensom is vrij simpel. Zolang de salderingsregeling van zonnepanelen nog geldt, kun je zelfs gratis verwarmen / koelen als je genoeg terug geleverd hebt. Maar zonnepanelen heb ik nog nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik woon in een tochtig hok dus het is een wonder hier
Maar is volgens mij wel goedkoper nog om met een airco te stoken
Nog een verbeterpuntje dusquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
In verhouding wel ja. 2kW stroom geeft ongeveer hetzelfde verwarmingsvermogen als 1m3 gas. Dus de rekensom is vrij simpel. Zolang de salderingsregeling van zonnepanelen nog geldt, kun je zelfs gratis verwarmen / koelen als je genoeg terug geleverd hebt. Maar zonnepanelen heb ik nog niet
Dat kanquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat snap ik. maar ik vind het fenomeen beef jerky gewoon niks
ja die zocht ik eigenlijk maar dit was 1e hitquote:
Ja al een tijdje (ver voor de energiecrisis) bezig met van alles. Ik heb ook een 'oud 1975' huis waar zelfs nog enkel glas en een oude gietijzeren platenwisselaar in zat toen ik het kocht. Inmiddels dat opgelost met HR CV, HR++ glas, zolder geisoleerd, alles LED, bewuster met energie omgaanquote:
Ja snap ik, beetje bij beetje kom je er ook welquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja al een tijdje (ver voor de energiecrisis) bezig met van alles. Ik heb ook een 'oud 1975' huis waar zelfs nog enkel glas en een oude gietijzeren platenwisselaar in zat toen ik het kocht. Inmiddels dat opgelost met HR CV, HR++ glas, zolder geisoleerd, alles LED, bewuster met energie omgaanen nu dus een L/L warmtepomp (airco). Volgende stap is waarschijnlijk zonnepanelen
Maar zoiets moet je over een langere periode doen, wat nu gebeurd is eigenlijk niet te betalen. Dan zou je zomaar even ¤20 - 30k moeten investeren![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:25 schreef FranticDJ het volgende:
@:greysbones ik heb kaartjes voor avondje outsiders
Leuk feestje,Darkraver komt ook.quote:
lineup is nog niet bekendquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leuk feestje,Darkraver komt ook.
Het ziet er trouwens zo uit voordat het de oven in gaat om te drogen. Maar dat zal ook wel niet helpenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat snap ik. maar ik vind het fenomeen beef jerky gewoon niks
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:25 schreef FranticDJ het volgende:
@:greysbones ik heb kaartjes voor avondje outsiders
ik weet hoe het er uit ziet en hoe het gemaakt wordtquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het ziet er trouwens zo uit voordat het de oven in gaat om te drogen. Maar dat zal ook wel niet helpen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoeveel filters hebben ze over die foto gegooidquote:
Hij vertelde het op zijn FB.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lineup is nog niet bekend
maar dat darkraver ook komt is een nobrainer
Stooooorrrrrrrrquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het ziet er trouwens zo uit voordat het de oven in gaat om te drogen. Maar dat zal ook wel niet helpen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |