Ja, daaaaag! Het is een volwassen vrouw.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:52 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Daarom kreeg maddy ruzie met kim d was best sneu. Maddy zoveel angst voor wanda dat ze loog tegen kim. En later huilend tegen kim sorry ik moest eerlijk zijn maar vond t te moeilijk
Je bedoelt wat er 24/7 uur wordt gedaan in de cos?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je hoeft niemand aardig te vinden maar om op basis van 2 dagen iemand een jankbal te noemenof überhaupt over iemand te schetsen hoe die gene is. Bestaat niet.
Schijt hebben aan iedereen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap de middelvingersmiley niet in deze context
Of de schaamtequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap de middelvingersmiley niet in deze context
Wat doet ze eigenlijk in het dagelijks leven?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy : 'Ik ben rustiger hier, ik hoef hier niet continu te denken, kind ophalen, naar sporten, naar werk. Heb jij dat niet?'
Eunice : 'Nee, ik maak me niet druk over dat soort dingen, dat hoort er gewoon bij'
Eunice vindt vaak het tegengestelde van haar gesprekspartner ... wellicht vindt ze dat echt zo.
JAA / De bewoners: Eunice #1quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat doet ze eigenlijk in het dagelijks leven?
zorgt vaak voor awkward gesprekken vind ik. vooral omdat ze lang stil is als een ander iets heeft gezegdquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy : 'Ik ben rustiger hier, ik hoef hier niet continu te denken, kind ophalen, naar sporten, naar werk. Heb jij dat niet?'
Eunice : 'Nee, ik maak me niet druk over dat soort dingen, dat hoort er gewoon bij'
Eunice vindt vaak het tegengestelde van haar gesprekspartner ... wellicht vindt ze dat echt zo.
Nu ook weer ... het voelt niet als een prettig gesprek..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:19 schreef Adat231 het volgende:
[..]
zorgt vaak voor awkward gesprekken vind ik. vooral omdat ze lang stil is als een ander iets heeft gezegd
Dat was wel grappig om weer te lezen.. Vooringenomen, helemaal zelf niet op de vlucht zijn natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |