Wat ligt daar naast zijn bed? Verpakking van Kinder Chocola?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:39 schreef 5thencounter het volgende:
In die goeie ouwe tijd ging de Haan nog wel eens af![]()
[ afbeelding ]
die jankbal die er 2 dagen ingezeten heeft?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:37 schreef Kakadylo het volgende:
Wesley was tenminste nog sympathiek itt Djedi en Ruben![]()
Het eerste wat onderhevig is aan leeftijd zijn je borsten dus dat is eerder logisch dan vreemdquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:28 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Allemaal zelfvertrouwen dat verbouw
Gewoon een goeie jongen dus beter doe je even normaalquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
die jankbal die er 2 dagen ingezeten heeft?
en dat weet je als je iemand 2 dagen gezien hebt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gewoon een goeie jongen dus beter doe je even normaal
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gewoon een goeie jongen dus beter doe je even normaal
Ja ik wel ja. Beter stel je jezelf dan de vraag of je zo iemand had moeten casten. Van freerunning in de vrije wereld naar opgesloten in een loods dat zijn dus twee uitersten. Bij een Janet weet je dat ze er in principe drie jaar kan zitten. Boeteclausules waren er klaarblijkelijk ook niet. Lag het aan mij dan ging er bij ieder vrijwillig vertrek bovendien 25k uit de pot.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dat weet je als je iemand 2 dagen gezien hebt?
Lekker aardigquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
die jankbal die er 2 dagen ingezeten heeft?
woordgrap of verkeerd geschrevenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:48 schreef 5thencounter het volgende:
Alies heeft een prutseltje gemaakt... vanavond, of morgenochtend of morgenavond? 7uur![]()
[ afbeelding ]
Vroeg of laat moet die prijzenpot omlaag, daar draait het hele concept op.. een jaar lang vreten en slapen kan de bedoeling nooit zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ja ik wel ja. Beter stel je jezelf dan de vraag of je zo iemand had moeten casten. Van freerunning in de vrije wereld naar opgesloten in een loods dat zijn dus twee uitersten. Bij een Janet weet je dat ze er in principe drie jaar kan zitten. Boeteclausules waren er klaarblijkelijk ook niet. Lag het aan mij dan ging er bij ieder vrijwillig vertrek bovendien 25k uit de pot.
niet dan? Ik heb die gast alleen maar met rode ogen zien zitten. En hij heeft 1 of 2 keer tegen een muurtje gelopen. En dan moet je iemand aardig vinden of goedquote:
Je hoeft niemand aardig te vinden maar om op basis van 2 dagen iemand een jankbal te noemenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
niet dan? Ik heb die gast alleen maar met rode ogen zien zitten. En hij heeft 1 of 2 keer tegen een muurtje gelopen. En dan moet je iemand aardig vinden of goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |