goede vraag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:43 schreef Poesjuh het volgende:
Ja melkpoeder maaaar heeft maddy dat zelf gekocht? Was ff nieuwsgierig
Niet om te muggenziften hoor maar was ff grappig. Trouwens bv kocht geen melkpoeder, alleen suiker dacht ik dus zal wel van maddy zijnquote:
waar komt ineens dat bv vandaan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:48 schreef Poesjuh het volgende:
Ik bedacht me 1 pluspunt aan isaac
Hij heeft niet tegen de groep gezegd dat de bv schuld had, naast de hamer is er ook ongeveer 50 euro geleend van isaac omdat ze een bestelling anders niet kon doen. Geld was op.
Als men hoort dat maddy de bv failliet heeft laten gaan, want dat was het eigenlijk, had men veel voer gehad tegen maddy
Ik heb niet het gevoel dat dat een geheim is .. weet het niet zeker, maar Maddy is vrij transparant geweest over de financien ... zoals ze alles er zo uitfloept.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:48 schreef Poesjuh het volgende:
Hij heeft niet tegen de groep gezegd dat de bv schuld had, naast de hamer is er ook ongeveer 50 euro geleend van isaac omdat ze een bestelling anders niet kon doen. Geld was op.
Als men hoort dat maddy de bv failliet heeft laten gaan, want dat was het eigenlijk, had men veel voer gehad tegen maddy
Grapjasper 😁quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper denkt dat veel van het 'stelen' per ongeluk is, onwetendheid en niet dat alles expres is.
Ook dit kan gewoon een tactische keuze zijn waarbij zijn vertrouwelingen het eventueel wel weten. Het is niet dat Maddy vervolgens weggestemd gaat of kan worden. Sowieso ga je bijna denken dat het vooropgezet is door de FEBO icm Isaac gezien alle toevalligheden die dus misschien wel helemaal geen toevalligheden zijn. Zoiets zou in een filmscript kunnen staan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:48 schreef Poesjuh het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ook dit kan gewoon een tactische keuze zijn waarbij zijn vertrouwelingen het eventueel wel weten. Het is niet dat Maddy vervolgens weggestemd gaat of kan worden. Sowieso ga je bijna denken dat het vooropgezet is door de FEBO icm Isaac gezien alle toevalligheden die dus misschien wel helemaal geen toevalligheden zijn. Zoiets zou in een filmscript kunnen staan.
Isaac is een febo pop dat is duidelijkkkkquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ook dit kan gewoon een tactische keuze zijn waarbij zijn vertrouwelingen het eventueel wel weten. Het is niet dat Maddy vervolgens weggestemd gaat of kan worden. Sowieso ga je bijna denken dat het vooropgezet is door de FEBO icm Isaac gezien alle toevalligheden die dus misschien wel helemaal geen toevalligheden zijn. Zoiets zou in een filmscript kunnen staan.
Het is de ongeschreven plicht om hier alle scheurtjes in het behang van EJVJL bloot te leggen.. en vroeg of laat lukt het echt welquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
5 weten alles alquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoeveel mensen doen wel niet mee als cast voor die escaperoom? Die kamer is helemaal vol. Zijn er nog wel mensen over om het te spelen?
🥳quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Z'n vinger is hem dan nu toch fataal geworden:
[ afbeelding ]
De bedenkers ervan vinden het waarschijnlijk het leukstquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vraag me serieus af voor wie dit spel bedoeld is..
Voor de makers is het iig leuk om te bedenken, ook mooi tochquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vraag me serieus af voor wie dit spel bedoeld is..
Ze willen shinennn ja berns en zoquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Voor de makers is het iig leuk om te bedenken, ook mooi toch
Ze zijn van de straat idd..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Voor de makers is het iig leuk om te bedenken, ook mooi toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |