In die vd douche?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:59 schreef Kakadylo het volgende:
Let trouwens ook even op Mexx en vooral Maddy in dat screenshot
Plus 1quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:00 schreef Moeraskat het volgende:
Wat ik vorige week al zei. Maddy vertrouwd continu de gene met wie ze op dat moment in gesprek is… waardoor ze dus de geheimen van een ander bij haar huidige gesprekspartner legt. En zo doet ze dat elke keer. Ze is naïef en leeft in het moment. Ze denkt zelf dat ze slimmer is dan dat ze daadwerkelijk is en snapt dan niet wat de gevolgen zijn of kunnen zijn van haar geklets.
Ze handelt ook continu naar emotie.
Is allemaal niet erg of raar, alleen onhandig in dit spel.
Echt hoor hou op met mij pffff gameshow die zo saai is dat men zelf games koopt en bedenkt om t jaar door te komen 🤣🤣quote:
hebben wanda en sasha discussie?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:04 schreef Poesjuh het volgende:
Ik switch weg van wanda en sasha die weer oneens zijn over spelletje
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:06 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
hebben wanda en sasha discussie?
verdeeld en daarna denk ik opgegeten. Of er moeten nog mensen zijn die nog een lolly of twee hebben verstopt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:05 schreef Sestra666 het volgende:
ze hebben toch die potten snoep? Waar zijn die
wanda is chagrijnig zegt ze
Vroeg ik me ook af. Misschien kregen ze alleen de lolly'squote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:05 schreef Sestra666 het volgende:
ze hebben toch die potten snoep? Waar zijn die
wanda is chagrijnig zegt ze
en 1 pot was met mandarijnen, geen snoep, en die zijn ook verdeeld, daarna de rest in partjes en toen de partjes ook weer verdeeldquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:07 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af. Misschien kregen ze alleen de lolly's
Of morgenavond tijdens het halloween feest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |